دژاگه با هماهنگی باشگاه تراکتور راهی آلمان شد.
دژاگه با هماهنگی باشگاه تراکتور راهی آلمان شد.

🔴دژاگه با هماهنگی باشگاه تراکتور راهی آلمان شد. 🔺آذرنیا:شجاعی وظایفش را به نحو احسن انجام می‌دهد. 🔺سرپرست تیم فوتبال تراکتورگفت: ما به هیچ وجه از دژاگه ناراحت نیستیم و او با هماهنگی به آلمان رفته است. 🔺حسن آذرنیا سرپرست تیم فوتبال تراکتور درباره اینکه اشکان دژاگه بدون اطلاع راهی آلمان شده است، اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و دژاگه با هماهنگی […]

🔴دژاگه با هماهنگی باشگاه تراکتور راهی آلمان شد.

🔺آذرنیا:شجاعی وظایفش را به نحو احسن انجام می‌دهد.

🔺سرپرست تیم فوتبال تراکتورگفت: ما به هیچ وجه از دژاگه ناراحت نیستیم و او با هماهنگی به آلمان رفته است.

🔺حسن آذرنیا سرپرست تیم فوتبال تراکتور درباره اینکه اشکان دژاگه بدون اطلاع راهی آلمان شده است، اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و دژاگه با هماهنگی مالک باشگاه، مدیرعامل و پزشک تیم به آلمان رفته است تا مراحل درمانش را زیر نظر پزشک متخصص خود سپری کند.  

🔺او ادامه داد: دژاگه یکی از بهترین بازیکنان از نظر اخلاقی و رفتاری است و ما به هیچ عنوان از دژاگه ناراحت نیستیم. همچنین باشگاه تراکتور  بلیت سفر دژاگه به آلمان را گرفته بود و او با هماهنگی پزشک تیم راهی آلمان شد.  

🔺آذرنیا بیان کرد: دژاگه هر روز برنامه اش را به اطلاع باشگاه تراکتور می‌رساند و من دیشب با او صحبت کردم و او زیر نظر فیزیوتراپ تمرین می‌کند و به بازی با استقلال می‌رسد.  

🔺سرپرست تراکتور درباره اینکه مسعود شجاعی قبول کرده است تا سرمربی دائم این تیم شود، گفت: شجاعی تا اطلاع ثانوی به عنوان سرمربی تیم تراکتور انجام وظیفه می‌کند. همچنین او به عنوان مربی – بازیکن وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌دهد و  تیم را به خوبی در داخل زمین مدیریت می‌کند.

🔺شجاعی یکی از بهترین بازی‌های خود را برابر ذوب آهن انجام داد و بازیکن تاثیرگذار ما در این بازی بود. شجاعی به همین صورت ادامه می‌دهد تا هیئت مدیره در مورد سرمربی تیم تصمیم بگیرد.

🔺او درباره وضعیت سعید واسعی بیان کرد: تا جایی که اطلاع دارم باشگاه پیکان از واسعی شکایت کرده است و مسئولان باشگاه پیگیر این موضوع هستند.

🔺آذرنیا در پایان گفت: تمرینات تیم به مدت ۳ روز تعطیل شده است و بازیکنان تا روز شنبه استراحت می‌کنند و از روز یکشنبه برای بازی با استقلال کار  خود را شروع می‌کنیم.