دیدار استاندار آذربایجان‌شرقی با روسای فدراسیون‌های کبدی چهار کشور
دیدار استاندار آذربایجان‌شرقی با روسای فدراسیون‌های کبدی چهار کشور

به نقل از ایسنا، استاندار آذربایجان‌شرقی در این مراسم، پس از خیر مقدم و آرزوی اقامتی خوش و بیاد ماندنی در تبریز، استان آذربایجان‌شرقی را استانی سرشناس و دارای سبقه فرهنگی و تاریخی والا دانست و افزود: تبریز شهر اولین هاست و درتمامی زمینه های فرهنگی و ورزشی زبان زد خاص و عام است. پور […]

به نقل از ایسنا، استاندار آذربایجان‌شرقی در این مراسم، پس از خیر مقدم و آرزوی اقامتی خوش و بیاد ماندنی در تبریز، استان آذربایجان‌شرقی را استانی سرشناس و دارای سبقه فرهنگی و تاریخی والا دانست و افزود: تبریز شهر اولین هاست و درتمامی زمینه های فرهنگی و ورزشی زبان زد خاص و عام است.

پور محمدی روابط استان را با کشورهای همسایه عالی دانسته و بر گسترش هرچه بیشتر تعاملات با کشورهای همسایه و هم مرز در زمینه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، هنری و علی الخصوص ورزشی تاکید کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز در این دیدار گسترش همکاری ها و تعاملات ورزشی بین کشورهای همسایه را خواستار شده و این امر را باعث ارتقا ورزش استان و منطقه دانست.
بهتاج همچنین قول ادامه برگزاری رقابت های کبدی را در سالهای آتی بصورت بین المللی داد.

در پایان مراسم استاندار آذربایجان‌شرقی با اهدا لوح و هدیه یادبود به روسای فدراسیون های کبدی چهار کشور حاضر از ایشان تقدیر به عمل آورد.

گفتنی است؛ دومین دوره مسابقات بین‌المللی کبدی آذربایجان شرقی روزهای ۳۰ بهمن و یک اسفندماه به میزبانی شبستر و در سالن پوریای ولی برگزار می‌شود.