دیدار صمیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری با استاد عالم قاسم‌اف
دیدار صمیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری با استاد عالم قاسم‌اف

میکائیل نظری در دیدار با استاد عالم قاسم‌اف، از تلاش‌های ماندگار این استاد جهانی آواز قدردانی کرد. نظری با اشاره به اینکه دیدار با با استاد قاسم‌اف، یکی از افتخارات سازمان فرهنگی و هنری است، اظهار داشت: امیدواریم این دیدار، زمینه‌ساز رویدادهای باشکوه و مداوم در تبریز باشد. وی اضافه کرد: نسل‌های متعدد مردم تبریز […]

میکائیل نظری در دیدار با استاد عالم قاسم‌اف، از تلاش‌های ماندگار این استاد جهانی آواز قدردانی کرد.

نظری با اشاره به اینکه دیدار با با استاد قاسم‌اف، یکی از افتخارات سازمان فرهنگی و هنری است، اظهار داشت: امیدواریم این دیدار، زمینه‌ساز رویدادهای باشکوه و مداوم در تبریز باشد.
وی اضافه کرد: نسل‌های متعدد مردم تبریز و آذربایجان، با خاطره آثار بی‌بدیل استاد قاسم‌اف ارتباط دارند و امیدواریم حضور استاد در تبریز، مایه تشویق و ترغیب استعدادهای جوان و نوجوان در مسیر موسیقی اصیل و فاخر باشد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز، تاکید کرد که سازمان فرهنگی و هنری، برای استفاده از آموزه‌های هنری ایشان، از هیچ کوششی دریغ نخواهد داشت.
استاد قاسم‌اف نیز در این دیدار، ضمن قدردانی از مدیرعامل سازمان، تکریم هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر را از اتفاقات امیدوارکننده خواند و برای سازمان فرهنگی و هنری، آرزوی موفقیت کرد.
این دیدار در موزه بازار برگزار شد و علاوه بر استاد رضا سرابی، خسرو سرتیپی، مسعود امیرسپهر و جمعی از هنرمندان و اهالی ادبیات و موسیقی آذربایجان نیز حضور داشتند.