رئیسی: اجرای مصوبات استانی مردم را امیدوار می‌کند
رئیسی: اجرای مصوبات استانی مردم را امیدوار می‌کند

رئیسی: اجرای مصوبات استانی مردم را امیدوار می‌کند رئیس جمهور در جلسه هیات دولت:اگر مصوبات سفرها اجرایی نشود، علاوه بر اینکه سفرهای استانی بیهوده می‌شود، مردم هم بدبین می‌شوند در حالی که تلاش ما باید بر این باشد که امید مردم تقویت شود. 🔹یکی از خبرهای امیدآفرین این روزها، اقدامی است که وزارت بهداشت در […]

رئیسی: اجرای مصوبات استانی مردم را امیدوار می‌کند

رئیس جمهور در جلسه هیات دولت:اگر مصوبات سفرها اجرایی نشود، علاوه بر اینکه سفرهای استانی بیهوده می‌شود، مردم هم بدبین می‌شوند در حالی که تلاش ما باید بر این باشد که امید مردم تقویت شود.

🔹یکی از خبرهای امیدآفرین این روزها، اقدامی است که وزارت بهداشت در تحت پوشش بیمه سلامت قرار دادن بیش از پنج میلیون نفر انجام داده است.

🔹خبر خوب دیگر اقدامی است که در راستای کمک به خانواده‌های نابارور انجام شده و هر دوی این اقدامات از مطالبات جدی مردم و در چارچوب وعده‌های انتخاباتی دولت بوده است.

🔹در مقطعی تصور شد اگر جهادسازندگی در وزارت کشاورزی ادغام شود، منجر به افزایش کارآمدی در هر دو بخش شود اما با گذشت زمان وضعیت متفاوتی به وجود آمد.

🔹در وزارت جهادکشاورزی بخش کشاورزی بیشتر مورد توجه قرار گرفت و بخش جهادی در سایه این بخش ماند.

🔹نظیر این اتفاق در وزارت ورزش و جوانان و سازمان برنامه و بودجه هم افتاد که بخش‌های جوانان و برنامه کمتر مورد توجه قرار گرفت.