رئیس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان‌شرقی تغییر کرد
رئیس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان‌شرقی تغییر کرد

به گزارش تایسیز اذربایجان امشب دهمین جلسه انجمن هنرهای نمایشی استان با حضور اعضای هیئت رئیسه این انجمن در تئاتر شهر تبریز برگزار شد. اعضای هیئت رئیسه انجمن طی مصوبه‌ای در ترکیب هیئت رئیسه این انجمن تغییراتی را انجام دادند. طی این تغییرات احمد رجب‌پور به عنوان رئیس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان‌شرقی و فرناز فتح […]

به گزارش تایسیز اذربایجان امشب دهمین جلسه انجمن هنرهای نمایشی استان با حضور اعضای هیئت رئیسه این انجمن در تئاتر شهر تبریز برگزار شد.

اعضای هیئت رئیسه انجمن طی مصوبه‌ای در ترکیب هیئت رئیسه این انجمن تغییراتی را انجام دادند.

طی این تغییرات احمد رجب‌پور به عنوان رئیس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان‌شرقی و فرناز فتح راضی به عنوان نائب رئیس این انجمن انتخاب و معرفی شدند.

گزارش فارس حاکی است در مرداد ماه امسال براساس رای گیری که بین منتخبان هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایش استان برگزار شد، بابک نهرین با کسب اکثریت آرا به ریاست این تشکل انتخاب شد.

براساس این رای گیری احمد رجب پور نیز با ابقای مسئولیت خود نائب رئیس و و انتخاب خانم فرناز فتح راضی به عنوان منشی، انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان شرقی تشکیل شد.

یادآور می‌‌شود، در انتخابات هیئت مدیره جدید انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی، به ترتیب حمید بالغ، بابک نهرین، فرناز فتح راضی و میرعباس خلیفه‌لو، رامین راستی و احمد رجب پور برای عضویت هیئت مدیره در دوسال آینده انتخاب شدند. در این دوره از انتخابات انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی تعداد ۳۶ گروه نمایشی متشکل از ۲۱۳ رای دهنده حضور داشتند.

پیش از این، تعداد اعضای هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی ۳ نفر بود که با افزایش تعداد گروه‌های نمایشی از ۲۰ گروه در دوره‌ قبل به ۳۶ گروه در دور جدید، تعداد اعضای هیئت مدیره نیز به پنج نفر افزایش یافته است.