راز قهرمانی تراکتور از زبان سیامک نعمتی
راز قهرمانی تراکتور از زبان سیامک نعمتی

راز قهرمانی تراکتور از زبان سیامک نعمتی تایسیز نیوز/ آذربایجان شرقی مدافع تراکتور می‌گوید این تیم برای قهرمانی به پیروزی در بازی‌های ۶ امتیازی نیاز دارد. ۲ تیم تراکتور و استقلال خوزستان در جریان هفته هجدهم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم رفتند که این بازی […]

راز قهرمانی تراکتور از زبان سیامک نعمتی

راز قهرمانی تراکتور از زبان سیامک نعمتی

تایسیز نیوز/ آذربایجان شرقی مدافع تراکتور می‌گوید این تیم برای قهرمانی به پیروزی در بازی‌های ۶ امتیازی نیاز دارد.

۲ تیم تراکتور و استقلال خوزستان در جریان هفته هجدهم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری ۲ بر صفر شاگردان خمس به اتمام رسید.

به گزارش تایسیز نیوز به نقل از ایسنا، سیامک نعمتی پس از این مسابقه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی عالی بود و مهم این بود که سه امتیاز را به دست بیاوریم. خیلی خوب بازی را شروع کردیم و موقعیت گل زیادی داشتیم که توانستیم دو تا از آنها را تبدیل به گل کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا داور را هُل داده است؟ گفت: آخر بازی یک اتفاقی افتاد که به نظرم کمک داور من را عصبی کرد. فقط به خاطر اینکه اجازه بدهد من وارد زمین شوم، دستم را روی داور گذاشتم، چون بالاخره تیم تحت فشار بود. انگشتم خونریزی زیادی نداشت و به همین دلیل به داور گفتم مشکل خاصی نیست و بگذار من به داخل زمین بروم اما اجازه نمی‌داد. یک دقیقه هم اجازه ورودم به زمین را نمی‌داد و تیم هم تحت فشار بود و من می‌خواستم وارد زمین شوم. به خاطر همین دستم را روی داور گذاشتم.

نعمتی افزود: من خودم هم نمی‌دانستم کارت زرد اول را گرفتم و مدام از داور می‌پرسیدم کجا به من کارت دادید. هنوز صحنه‌ای که کارت زرد اول را گرفتم، ندیدم. کارت را روبروی خودم نداده و مثل اینکه رویم آن طرف بوده است. من هم یادم نمی‌آید. قصد بی‌احترامی به داوران را نداشتم اما خود داور چهارم بازیکن را تحریک کرد. بالاخره ما هم ضربان قلبمان بالاست. من هم کار هل بدی ندادم و فقط دست روی سینه‌اش گذاشتم.

او درباره عصبانیت خمس از این اتفاق گفت: در آن صحنه و در آن دقیقه همه بازیکنان و اعضای تیم تحت فشار هستند، ولی الان صحبت کردیم و همه چیز اوکی شد. خودم هم عذرخواهی کردم و مهم این است که توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم. ان‌شاءالله بازی بعد هم بچه‌ها با همت همدیگر بتوانند سه امتیاز را به دست بیاورند.

بازیکن تراکتور در پاسخ به این پرسش که آیا فضا برای قهرمانی این تیم مهیاست؟ گفت: من اول فصل هم گفتم این تیم نیاز به زمان دارد، اما زمان نشان داد که تیم ما شایستگی زیادی دارد. بازیکنان و کادرفنی خیلی خوبی داریم. مدیریت خوب و مالک خوبی داریم که همه چیز را برای تیم مهیا می‌کند و شرایط عالی است. فقط باید بازی‌های ۶ امتیازی را به نفع خودمان تمام کنیم. اگر این اتفاق رخ بدهد، مطمئن باشید همین فصل تراکتور قهرمان می‌شود.

نعمتی در پاسخ به این سوال که آیا او هم مثل هواداران از شکست مقابل مدعیان ناراحت است؟ گفت: ما هم دوست داریم بازی‌ها را ببریم اما متاسفانه قرعه کمی بد بوده است. ما اول فصل نباید با این تیم‌های قدرتمند بازی می‌کردیم‌. اگر اواسط فصل بازی می‌کردیم، کارمان راحت‌تر بود. حالا بازی با سپاهان و استقلال شرایط بهتری است و مطمئن باشید صدمان را می‌گذاریم که ۶ امتیاز را کسب کنیم، اما الان بازی‌های بعدمان مهم‌تر است و الان رفسنجان ان‌شاءالله.