راه اندازی سیستم سیار بازیافت آسفالت در شهرداری تبریز
راه اندازی سیستم سیار بازیافت آسفالت در شهرداری تبریز

راه اندازی سیستم سیار بازیافت آسفالت در شهرداری تبریز مهندس شاهوردی شهردار منطقه یک تبریز خبر داد:راه اندازی دستگاه سیار بازیافت آسفالت در شهرداری منطقه یک به  گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز، مهندس حمید شاهوردی شهردار منطقه یک تیریز از راه اندازی دستگاه سیار بازیافت آسفالت در شهرداری منطقه یک خبر داد. بر […]

راه اندازی سیستم سیار بازیافت آسفالت در شهرداری تبریز

مهندس شاهوردی شهردار منطقه یک تبریز خبر داد:راه اندازی دستگاه سیار بازیافت آسفالت در شهرداری منطقه یک

به  گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز، مهندس حمید شاهوردی شهردار منطقه یک تیریز از راه اندازی دستگاه سیار بازیافت آسفالت در شهرداری منطقه یک خبر داد.

بر اساس این گزارش مهندس شاهوردی اعلام داشت: شهرداری منطقه یک به منظور استفاده بهینه از تراشه های آسفالت و تبدیل آن به آسفالت بدون نیاز به تهیه در کارخانه اقدام به تهیه و راه اندازی این دستگاه نمود.

وی گفت: دستگاه سیار بازیافت آسفالت می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن تراشه های آسفالت را با قیر مخلوط و سریعا با حرارت لازم و کاملا استاندارد مورد نیاز در لکه گیری ها و چاله زدائیهای محلات را به صورت سیار تهیه و در اختیار عوامل خدمات شهری و یا عمرانی جهت ساماندهی و لکه گیری و آسفالت قرار دهد.

شهردار منطقه یک افزود: هم اکنون معاونت حوزه خدمات شهری منطقه یک در حال استفاده ازاین دستگاه سیار می باشد و چندین مورد ساماندهی ، لکه گیری و چاله زدائی انجام پذیرفت.