رضا شکاری:امیدوارم فدراسیون تکلیفم را زودتر معلوم کند! تکلیف رفتنم به پیروزی هنوز مشخص نیست.
رضا شکاری:امیدوارم فدراسیون تکلیفم را زودتر معلوم کند! تکلیف رفتنم به پیروزی هنوز مشخص نیست.

رضا شکاری :امیدوارم فدراسیون تکلیفم را زودتر معلوم کند! تکلیف رفتنم به پیروزی هنوز مشخص نیست. چه شد که قراردادت را با تراکتور فسخ کردی؟ 🔸درست است فصل قبل شرایط بدی در تراکتور نداشتم و قهرمان جام‌ حذفی هم شدیم ولی واقعیت این است که اوضاع آن‌طور که دلم می‌خواست در تراکتور پیش نرفت و […]

رضا شکاری :امیدوارم فدراسیون تکلیفم را زودتر معلوم کند! تکلیف رفتنم به پیروزی هنوز مشخص نیست.

چه شد که قراردادت را با تراکتور فسخ کردی؟

🔸درست است فصل قبل شرایط بدی در تراکتور نداشتم و قهرمان جام‌ حذفی هم شدیم ولی واقعیت این است که اوضاع آن‌طور که دلم می‌خواست در تراکتور پیش نرفت و تصمیم گرفتم قراردادم را فسخ کنم و فوتبالم را در تیم دیگری ادامه دهم.

گفته می‌شود پرونده فسخ تو با تراکتور درست شبیه رشید مظاهری است.

🔸من خیلی در جریان پرونده رشید نیستم و روند آن را نمی‌دانم ولی در قرارداد خودم مشکلاتی به وجود آمد که تصمیم به فسخ گرفتم.

رأی پرونده تو چه زمانی صادر خواهد شد؟

🔸نمی‌دانم، مسائل حقوقی و این کارها را وکیلم انجام می‌دهد. فقط از مسئولان فدراسیون تقاضا دارم زودتر تکلیف پرونده من را معلوم کنند تا متضرر نشوم. همان‌طور که می‌دانید چند روز بیشتر به پایان نقل و انتقالات نمانده و رفتن به یک تیم خوب در حال حاضر بسیار سخت است. امیدوارم هر چه خیر است اتفاق بیفتد.

با پیروزی مذاکره داشتی؟

🔸خب من فصل گذشته و قبل از اینکه به تراکتور بروم قرار بود با پیروزی قرارداد امضا کنم ولی به هر دلیلی این اتفاق نیفتاد. الان هم یکسری صحبت‌ها شده ولی چیزی مشخص نیست. ضمن اینکه به غیر از پیروزی چند باشگاه دیگر هم پیشنهاد دادند ولی فعلاً هیچ تصمیمی نگرفتم.

چقدر احتمال دارد به پیروزی ملحق شوی؟

🔸نمی‌دانم تا ببینیم چه پیش می‌آید. هر چه خدا بخواهد همان می‌شود. من هم سعی می‌کنم بهترین تصمیم را برای آینده فوتبالی‌ام بگیرم تا بتوانم به اهدافی که دارم دست پیدا کنم.

چه زمانی تکلیفت مشخص می‌شود؟

🔸فکر می‌کنم تا ۴، ۵ روز آینده تیم بعدی‌ام معلوم ‌شود و مشخص خواهد شد به چه تیمی خواهم رفت.