رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی به کدام پیشرفت‌ها اشاره کردند
رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی به کدام پیشرفت‌ها اشاره کردند

رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی به کدام پیشرفت‌ها اشاره کردند؛ اتمام سرآمدترین بیمارستان‌ ایران و منطقه در دولت سیزدهم 🔹رهبر انقلاب در دیدار نوروزی امسال در حرم امام رضا علیه‌السلام با اشاره به پیشرفت‌های بدست آمده در سال ۱۴۰۱، از اتمام کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) به عنوان نمونه پیشرفت‌های حاصل شده در دوران […]

رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی به کدام پیشرفت‌ها اشاره کردند؛ اتمام سرآمدترین بیمارستان‌ ایران و منطقه در دولت سیزدهم

🔹رهبر انقلاب در دیدار نوروزی امسال در حرم امام رضا علیه‌السلام با اشاره به پیشرفت‌های بدست آمده در سال ۱۴۰۱، از اتمام کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) به عنوان نمونه پیشرفت‌های حاصل شده در دوران تحریم نام بردند.

🔹کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) به عنوان بزرگترین مجموعه درمانی نظام سلامت در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی که سرآمد بیمارستان‌های ایران و منطقه و ابرپروژه‌ای ملی است، در آخرین روزهای اسفند با حضور رئیس جمهور و وزیر بهداشت افتتاح شد.

🔹بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج)، در نوع خود یکی از مراکز بهداشتی – درمانی و آموزشی منحصر به فرد در خاورمیانه است که خدمات درمانی وسیعی را به بیماران مخصوصا خانواده‌هایی که از شهرهای مختلف به تهران می‌آیند، ارائه می‌دهد.

🔹این پروژه با نزدیک به ۱۰۰۰ تخت شامل ٥٢٢ تخت بستری عادی، ۲۰۴ تخت بستری ویژه، ۱۱۰ تخت بستری اورژانس و ۴۲ تخت بستری جراحی سرپایی، پروژه بیمارستانی منحصر بفرد تاریخ نظام سلامت کشور است.