روایت تلاش خستگی‌ناپذیر یک شاکی تا رهایی متهمش از «اعدام»
روایت تلاش خستگی‌ناپذیر یک شاکی تا رهایی متهمش از «اعدام»

روایت تلاش خستگی‌ناپذیر یک شاکی تا رهایی متهمش از «اعدام» قنبرطلب، شاکی خصوصی پرونده ماهان صدرات:رضایتم را از طریق شبکه‌های اجتماعی اعلام کردم و بعدا، در پرونده هم گذاشتم تا اینکه چند روز بعدش دیوان حکم را تایید کرد و حکم به اجرای احکام ارسال شد. 🔹راستش با توجه به رضایتی که داده بودم دیگر […]

روایت تلاش خستگی‌ناپذیر یک شاکی تا رهایی متهمش از «اعدام»

قنبرطلب، شاکی خصوصی پرونده ماهان صدرات:رضایتم را از طریق شبکه‌های اجتماعی اعلام کردم و بعدا، در پرونده هم گذاشتم تا اینکه چند روز بعدش دیوان حکم را تایید کرد و حکم به اجرای احکام ارسال شد.

🔹راستش با توجه به رضایتی که داده بودم دیگر این مسأله از گردنم ساقط می‌شد اما با توجه به شرایطی که در این مدت درباره این پسر شنیدم، تصمیم به پیگیری اجرا نشدن حکم گرفتم.

🔹شب اجرای حکم ماهان، بدترین و سخت‌ترین شب زندگی‌ام بود. نه تنها من، خانواده من، دوستانم. بچه‌های هیات و خانواده او. آن شب بالای ۵۰۰ تا پیامک رد و بدل کردیم. ۲۰۰ بار تماس گرفتیم. دیگر کسی باقی نماند که واسطه نکنیم که پادرمیانی کند.

🔹یک هفته است که سر کار نرفتم و الان بعد از ۹۰ ساعت خدا را شکر که با توقف حکم می‌توانم به منزل بروم و استراحت کنم.

🔹ویدیوی تاثیرگذار مادربزرگ‌های ماهان پیشنهاد خودم بود. خودم هم از طریق یکی از دوستان در سایت‌های داخلی فرستادم و منتشر شد.