روزمرگی شورای شهر تبریز را از عمل به وظایف خود دور نگه داشته است/سرمایه‌گذاری در شهرداری تبریز به گل نشسته است
روزمرگی شورای شهر تبریز را از عمل به وظایف خود دور نگه داشته است/سرمایه‌گذاری در شهرداری تبریز به گل نشسته است

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر تبریز از شهرداری خواست تا برای جلوگیری از ایجاد شائبه و بروز فساد، هرچه سریعتر نسبت به انتشار قراردادهای منعقده، اقدام کند. به گزارش تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، غلامحسین مسعودی‌ریحان که در نشست علنی شورای شهر، به عنوان ناطق میان دستور سخن می‌گفت، خواستار توجه […]

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر تبریز از شهرداری خواست تا برای جلوگیری از ایجاد شائبه و بروز فساد، هرچه سریعتر نسبت به انتشار قراردادهای منعقده، اقدام کند.

به گزارش تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، غلامحسین مسعودی‌ریحان که در نشست علنی شورای شهر، به عنوان ناطق میان دستور سخن می‌گفت، خواستار توجه به حوزه‌های فرهنگی در مدیریت شهری شد.

وی با اشاره به پخش سریال تلویزیونی «ستارخان» از شبکه اول سیما، عنوان داشت: با وجود انتقاداتی که نسبت به این سریال داریم، در عین حال از کارگردان و تهیه کننده آن برای ورود به این حوزه تقدیر می‌کنیم.

مسعودی ریحان کمپین پیگیری احیای دریاچه ارومیه و نامه به مقام معظم رهبری را مورد اشاره قرار داد و افزود: از اعضای شورای شهر و رسانه های استان درخواست داریم نسبت به این موضوع بیش از همیشه حساسیت و جدیت به خرج دهند.

عضو شورای شهر تبریز با ابراز تاسف از اینکه شورای شهر از تدوین برنامه کلان ۴ ساله عدول کرده است، عنوان داشت: روزمرگی شورای شهر را از عمل به وظایف خود دور نگه داشته است و با این شرایط به مجری برنامه‌های شهرداری تبدیل شده ایم.

مسعودی ریحان ادامه داد: سرمایه‌گذاری در شهرداری به گل نشسته است و ما تنها نظاره‌گر خوابیدن سرمایه‌های عظیم در پروژه‌های مختلف شده‌ایم.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری از شهرداری خواست تا برای جلوگیری از ایجاد شائبه و بروز فساد، هرچه سریع‌تر نسبت به انتشار قراردادهای منعقده، اقدام کند.

عضو شورای شهر تبریز، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رویداد تبریز ۲۰۱۸ ، عنوان داشت: از کنار این رویداد به سادگی گذشته‌ایم در حالی که حداقل می‌توانستیم یک جلسه ویژه با این موضوع برگزار کنیم.

مسعودی‌ریحان لزوم توجه بیشتر به مدیریت هزینه‌ها را در مجموعه شهرداری خواستار شد و تاکید داشت: در این مسیر باید توجه کنیم که نباید بار پروژه‌های دیگر نهادها و سازمان‌ها را هم به دوش بگیریم.