روزنامه دولت: مگر رئیسی ماشین امضاست که برجام را امضا کند؟
روزنامه دولت: مگر رئیسی ماشین امضاست که برجام را امضا کند؟

روزنامه دولت: مگر رئیسی ماشین امضاست که برجام را امضا کند؟ روزنامه ایران در واکنش به اظهارنظر عباس عبدی که رئیسی را مسئول امضا و عدم امضای برجام دانسته بود نوشت: 🔹این عنصر نزدیک به دولت سابق با ادعای اینکه تقریباً احیای برجام قطعی شده بود همصدا با امریکایی‌ها توپ را در زمین دولت سیزدهم […]

روزنامه دولت: مگر رئیسی ماشین امضاست که برجام را امضا کند؟

روزنامه ایران در واکنش به اظهارنظر عباس عبدی که رئیسی را مسئول امضا و عدم امضای برجام دانسته بود نوشت:

🔹این عنصر نزدیک به دولت سابق با ادعای اینکه تقریباً احیای برجام قطعی شده بود همصدا با امریکایی‌ها توپ را در زمین دولت سیزدهم انداخت و نوشت: «حتی تاریخ امضای توافق نیز به قولی معلوم شده بود. هم ایالات متحده توافق کرده بود و هم مسأله پادمان در ذیل یک تفاهم کلی و در قالب اعتماد متقابل و در آینده حل می‌شد.

🔹هرچند ایده‌آل اصلاح‌طلبان از یک رئیس جمهور در قبال هرگونه توافقی وجود فردی به عنوان ماشین امضای زیاده‌خواهی‌های غرب در برابر ایران است، دولت سیزدهم تلاش دارد تا جایگاه حراست بخش خود از منافع جمعی ایرانیان را اعمال کرده و با توافقی که رفع مؤثر تحریم‌ها، دریافت تضامین لازم و راستی آزمایی و همچنین خارج کردن اهرم سیاسی آژانس از دست غرب است به توافقی پایدارتر از گذشته دست یابد و تجربه خسارت بار پیشین بار دیگر تکرار نشود.