روزهای اخیر سرچ گوگل فارسی‌زبانان درباره سن و سال آیت‌الله جنتی افزایش یافته
روزهای اخیر سرچ گوگل فارسی‌زبانان درباره سن و سال آیت‌الله جنتی افزایش یافته

‍ روزهای اخیر سرچ گوگل فارسی‌زبانان درباره سن و سال آیت‌الله جنتی افزایش یافته / سن او واقعا چقدر است؟ 🔹 آیت‌الله جنتی در این سن و سال مسئولیت‌های بسیاری دارد، ازجمله که او عضو فقیه و دبیر شورای نگهبان، رئیس مجلس خبرگان رهبری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی […]

‍ روزهای اخیر سرچ گوگل فارسی‌زبانان درباره سن و سال آیت‌الله جنتی افزایش یافته / سن او واقعا چقدر است؟

🔹 آیت‌الله جنتی در این سن و سال مسئولیت‌های بسیاری دارد، ازجمله که او عضو فقیه و دبیر شورای نگهبان، رئیس مجلس خبرگان رهبری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

🔹یک بررسی ساده نشان می‌دهد که احمد جنتی زاده سوم اسفند ۱۳۰۵ است براساس بررسی‌های منتشر شده، در روزهای اخیر سرچ گوگل فارسی‌زبانان درباره سن و سال آیت‌الله جنتی افزایش یافته است. اما سن او واقعا چقدر است؟ بنابراین او در اسفند امسال ۹۶ساله خواهد شد.

🔹آیت‌الله جنتی در این سن و سال مسئولیت‌های بسیاری دارد، ازجمله که او عضو فقیه و دبیر شورای نگهبان، رئیس مجلس خبرگان رهبری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

🔹 جنتی با سمت‌های مختلف، در سال ۱۳۸۳ خواهان کناره‌گیری از امامت جمعه تهران شد و از رهبر انقلاب خواست که با این درخواست موافقت کند. او اخیرا از برخی پُست‌های مدیریتی خود کنار رفته است.

🔹با اینکه در کشورهای مختلف بسیاری از حکمرانان سن و سال بالایی دارند، اما در ایران شوخی‌هایی با سن آیت‌الله جنتی می‌شود که او خود در یک گفتگوی تلویزیونی گفت که این شوخی‌ها را شنیده است.