روستای مجید آباد شهرستان مرند به شبکه گاز متصل شد
روستای مجید آباد شهرستان مرند به شبکه گاز متصل شد

روستای مجید آباد شهرستان مرند به شبکه گاز متصل شد همزمان با روز روستا و عشاير، روستای مجید آباد شهرستان مرند گازدار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، این آیین با حضور مسؤولین استانی و شهرستانی و در جمع صمیمی اهالی روستا برگزار شد.رئیس اداره گاز شهرستان مرند در خصوص پروژه […]

روستای مجید آباد شهرستان مرند به شبکه گاز متصل شد

همزمان با روز روستا و عشاير، روستای مجید آباد شهرستان مرند گازدار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، این آیین با حضور مسؤولین استانی و شهرستانی و در جمع صمیمی اهالی روستا برگزار شد.
رئیس اداره گاز شهرستان مرند در خصوص پروژه افتتاحی گفت: با اجراي ۵۴۱۳ متر شبكه گازرسانی به روستاي مجيد آباد ۳۱ خانوار در قالب ۱۰۱ نفر جمعيت روستایی، از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.
قاسم یحیی زاده ادامه داد: خوشبختانه پروژه های در دست اجرای این شهرستان با پیشرفت مطلوب در مراحل اتمام قرار داشته و انشاءا… به زودی شاهد به ثمر رسیدن این پروژه ها و بهره مندی هر چه بیشتر روستائیان محترم از نعمت گاز خواهیم بود.
رئیس اداره گاز شهرستان مرند با اشاره به اینکه گاز آرامش و رفاه را برای روستائیان به ارمغان خواهد داشت، تصریح کرد: مصرف بهینه گاز و رعایت نکات ایمنی در راستای حفظ سلامت خود و عزیزان، مهم ترین راهکار همیاری مردم با شرکت گاز در اجرای پروژه های مهم گازرسانی است.