رژیم صهیونیستی منتظر پاسخ قاطع ایران باشد
رژیم صهیونیستی منتظر پاسخ قاطع ایران باشد

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه آرمان نیل تا فرات صهیونیست‌ها در گلو خفه شده است، گفت: رژیم صهیونیستی منتظر پاسخ قاطع ایران باشد. به گزارش  تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، سردار عابدین خرم پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر پاسدار شهید مدافع حرم اکبر زوارجنتی با […]

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه آرمان نیل تا فرات صهیونیست‌ها در گلو خفه شده است، گفت: رژیم صهیونیستی منتظر پاسخ قاطع ایران باشد.

به گزارش  تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، سردار عابدین خرم پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر پاسدار شهید مدافع حرم اکبر زوارجنتی با اهدای درود به روح پرفتوح امام راحل و خانواده‌های معظم شهدا و رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: خانواده‌های شهدا با استواری خود اجازه لحظه‌ای خشنودی به دشمنان انقلاب را نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه اکبر جنتی همانند نامش جنت مکان خواهد بود، گفت: این شهید دلاور از خطه آذربایجان در حمص سوریه به شهادت نائل شد و افتخاری برای اسلام است.

فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم گویی با ما صحبت کرده و پیام می‌دهند که ما در صف تدین ایستاده‌ایم.

وی با اشاره به سه امتیاز شهدا از نظر رهبر معظم انقلاب، گفت: اولین ویژگی این شهدا مدافع حرم دفاع از آل‌الله بود چراکه اگر آنها نبودند حرمین شریفه از بین می‌رفت.

خرم ادامه داد: دومین ویژگی شهدای مدافع حرم این بود که آنها زمانی‌که تفکر تکفیری در حال گسترش بود به میدان رفتند و باعث شدند جبهه مقاومت سنگر به سنگر این تفکر تکفیری و داعشی را عقب نشاندند و داعش داعشیان و تفکر تکفیری را در سرزمین امت اسلامی به برکت خون شهدای مدافع  حرم نابود می‌کنند.

وی بیان کرد: سومین امتیاز مدافعان حرم  شهادت در غربت است چراکه آنها غریبانه به شهادت رسیدند و با این تفکر در مقابل اسرائیل غاصب حکومت جعلی کودک‌کش شهید شدند.

فرمانده سپاه عاشورا طی هشداری به صهیونیست‌ها خاطرنشان کرد: دشمن اسرائیلی متوجه باشد که خون پاک شهید جنتی به موقع، با استحکام و دقیق پاسخ داده خواهد شد. 

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: همانطور که آرمان بلند  اسرائیل در خصوص فتح نیل تا فرات در گلویشان خفه شده و آرمان صهیونیستی می‌خواستند جهان اسلام را ببلعند الان گلویشان به شدت در حال خفه شدن بوده چراکه در جبهه فلسطین و شام اسرائیل محاصره شده‌اند که این به برکت خون شهدای مدافع حرم است.

وی افزود: شهدا گویی  آیات الهی و احادیث هستند به طوریکه در حال حاضر پیام شهدایی مانند بیضایی و سایر شهدا در کل جهان طنین‌انداز شده است‌.

خرم با تاکید به اینکه امرور مدافعان حرم فقط جوانان ایرانی نیستند بلکه جوانان یمنی، فلسطین و از اقشار مختلف وارد میدان شده‌اند، گفت: میدان معرکه شام عجیب است زیرا میدانی است که امروز تمام ملت و مردم آماده و گوش فرمان هستند و از فرامین رهبر معظم انقلاب اطاعت می‌کنند.

وی با اشاره به وصیت شهید حامد جوانی مبنی  بر اینکه ای حسین(ع) نمی‌گذاریم خواهر شما دوباره به اسارت گرفته شود و امروز می‌بینیم این مدافعان حرم چه عباس‌گونه به شهادت رسیدند، گفت: شهید جوانی گفته بود، آرزویم همچون عباس در راه خواهر به شهادت برسم که آنگونه نیز شد.

فرمانده سپاه عاشورا وصیت‌نامه صادق عدالت‌اکبری را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: صادق در وصیت خود می‌گوید شرمنده‌ام که فقط یک جان دارم کاش صد جان داشتم و همه را فدا می‌کردم.

وی در ادامه به فرازی از وصیت حاج عباس عبدالهی اشاره کرد و یادآور شد: این شهید گفته که جسم را به خاک و روح را به خدا و راه را به آیندگان می‌سپارم.

وی با استناد به فرمایش رهبری مبنی بر اینکه شهادت یک مرگ تاجرانه است و خدا این جان را داده و هر کسی به نحوی آن را خواهد داد ولی چه عجیب است هر کسی این را برای سربلندی پرچم اسلام بدهد، افزود: شهید عبدالصمد امام‌پناه در وصیت خود گفته که ما دو قبله کعبه برای عبادت و یک قبله قدس برای شهادت داریم. اگر به وصیت شهدا تأمل کنیم، می‌بینیم که وصیت‌نامه هر شهید یک کتاب است. 

خرم با اشاره به صحبت‌های پدر شهید اکبر زوار بیان کرد: پدر این شهید می‌گفت که در راهپیمایی روز قدس زمانی که هنوز شهید ۶ ساله بود به خاطر عشقش برای حضور در راهپیمایی می‌دانستم اکبر روزی در برابر اسرائیل شهید خواهد شد.

وی گفت: علی(ع) صفاتی را برای مومنان برشمرده‌اند که همه این صفات در بین خانواده شهدا وجود دارد که مانند همان یاران امیرالمومنین هستند.

فرمانده سپاه عاشورا یادآور شد: اکبر جان راهت پر رهرو ادامه خواهد داشت و به فضل‌الهی وعده رهبری محقق خواهد شد، چراکه جهاد آغاز شده و هر روز این راه نیرو و طرفدار جذب می‌کند.

وی اذعان داشت: اسلام دین برتر و جهان شمول است و وعده الهی تخلف‌ناپذیر است و شهدا جان خود را فدا کرده‌اند و رهروان متعهد منتظر هستند.