سارق ۲۰ میلیاردی در تبریز دستگیر شد
سارق ۲۰ میلیاردی در تبریز دستگیر شد

سارق ۲۰ میلیاردی در تبریز دستگیر شد تبریز – ایرنا – فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری سارق منزل، مغازه و کارگاهی در تبریز خبرداد و گفت: ارزش اموال سرقتی از این مکان ها ۲۰ میلیارد ریال بود. به گزارش تایسیز نیوز به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری پلیس، سردار” علی محمدی” افزود: در […]

سارق ۲۰ میلیاردی در تبریز دستگیر شد

سارق ۲۰ میلیاردی در تبریز دستگیر شد

تبریز – ایرنا – فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری سارق منزل، مغازه و کارگاهی در تبریز خبرداد و گفت: ارزش اموال سرقتی از این مکان ها ۲۰ میلیارد ریال بود.

به گزارش تایسیز نیوز به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری پلیس، سردار” علی محمدی” افزود: در پی وقوع یک فقره سرقت از کارگاهی در تبریز که با یک دستگاه خودرو سمند صورت گرفته بود، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی اعلام کرد: ماموران پس از بررسی های فنی، متوجه حضور همان خودرو در سرقت یک فقره منزل و مغازه نیز شدند.
محمدی خاطرنشان کرد: تحقیقات در این مورد ادامه یافت تا اینکه کارآگاهان توانستند ضمن توقیف خودرو، راننده وی را نیز دستگیر و راز سه فقره سرقت به ارزش ۲۰ میلیارد ریال را برملا کنند.

وی اظهار کرد: پس از اعتراف متهم، سه نفر مالخر نیز در این ارتباط دستگیر و بخش زیادی از اموال مکشوفه تحویل مالباخته ها شد.
این مقام انتظامی گفت: هر چهار فرد دستگیر شده با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل و از آن طریق روانه زندان شدند.