سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی، گامی بلند برای تحقق توسعه پایدار برداشته است
سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی، گامی بلند برای تحقق توسعه پایدار برداشته است

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی، گامی بلند برای تحقق توسعه پایدار برداشته است رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز پیوند ورزش و فرهنگ را عالی ترین شکل تربیت انسان در عصر حاضر و یکی از ملزومات توسعه جوامع دانست.  دکتر عزیز جوانپور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان، پیوست فرهنگی در امر توسعه را لازمه ایجاد جامعه ای […]

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی، گامی بلند برای تحقق توسعه پایدار برداشته است

جوانپور

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز پیوند ورزش و فرهنگ را عالی ترین شکل تربیت انسان در عصر حاضر و یکی از ملزومات توسعه جوامع دانست.

 دکتر عزیز جوانپور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان، پیوست فرهنگی در امر توسعه را لازمه ایجاد جامعه ای پویا و پیشرفته خوانده و بر ضرورت توجه به ابعاد فرهنگی در کنار پیشرفتهای فنی تاکید کرد و گفت: مجموعه هایی همچون سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با داشتن نگاه مدیریتی و تحول محور فعلی، در همراهی با تحولات شهر و شهروندان می توانند بر این عرصه اثرگذاری مستقیم داشته باشند.

جوانپور با اشاره به ادغام سازمان ورزش شهرداری تبریز با سازمان فرهنگی و هنری، و تولد نهادی متشکل از فعالان فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی شهر گفت: یکی از ضرورت های اساسی در پویایی جامعه و حرکت به چشم اندازهای بلند انقلاب ازجمله سند چشم انداز ۱۴۰۴، توسعه علمی، اخلاقی و فرهنگی بود که با این ادغام و تشکیل سازمان جدید فرهنگی اجتماعی ورزشی، گامی بلند برای تحقق توسعه پایدار کشورمان برداشته شد.

وی در گفتگو با سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز افزود: وجه برتر و افتخارآمیز گفتمان انقلاب اسلامی ایران در این است که در تمامی ابعاد توسعه، بعد فرهنگی و اخلاقی را لحاظ کرده و این پیوند را در جهت رشد دادن انسان ایجاد کرده و به بالندگی رسانده است.

این استادیار گروه علوم سیاسی دانشگاه آزاد امنیت و توسعه پایدار را در گرو رشد فرهنگی جامعه دانست و اظهار داشت: در عصر حاضر فرهنگ،جایگاه خود به عنوان  زیرساخت توسعه را تثبیت کرده و دقیقا به همین دلیل است که فضای مجازی و فناوری ارتباطات از اهمیت زیادی برخوردار شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ماهیت نظام جمهوری اسلامی را فرهنگی خواند و در پایان ابراز امیدواری کرد : با سرمایه گذاری و نگاه فرابخشی به امر فرهنگ زمینه های دستیابی به جامعه ای اخلاق محور و دینی در جهت ایجاد مقدمات ظهور ایجاد گردد .