ساعت حرکت قطار خاوران به تهران اعلام شد
ساعت حرکت قطار خاوران به تهران اعلام شد

ساعت حرکت قطار خاوران به تهران اعلام شد معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی، ساعت حرکت قطار ایستگاه خاوران راه‌آهن تبریز و چگونگی دسترسی مسافران به آن را اعلام کرد. به گزارش تایسیز نیوز، جبارعلی ذاکری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قطار مسافری از ایستگاه راه‌آهن شرق تبریز (خاوران) به مقصد تهران از روز بیستم خرداد ماه […]

ساعت حرکت قطار خاوران به تهران اعلام شد

ساعت حرکت قطار خاوران به تهران اعلام شد

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی، ساعت حرکت قطار ایستگاه خاوران راه‌آهن تبریز و چگونگی دسترسی مسافران به آن را اعلام کرد.

به گزارش تایسیز نیوز، جبارعلی ذاکری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قطار مسافری از ایستگاه راه‌آهن شرق تبریز (خاوران) به مقصد تهران از روز بیستم خرداد ماه جاری راه اندازی شد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: ساعت حرکت این قطار از ایستگاه راه‌آهن شرق تبریز (خاوران) به مقصد تهران ساعت ۲۲:۱۵ است.

وی اضافه کرد: اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی از مبادی ایستگاه‌های اول راهنمایی و میدان ائل‌گلی در ساعت‌های ۲۰:۳۰ و ۲۱:۰۰ به سمت ایستگاه راه‌آهن شرق تبریز (خاوران) حرکت می‌کنند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: مسافران که در ایستگاه راه‌آهن شرق تبریز (خاوران) از قطار پیاده می‌شوند، می‌توانند از اتوبوس و تاکسی‌های مستقر در همان ایستگاه برای انتقال به اول راهنمایی و میدان ائل‌گلی استفاده کنند.

خط‌ آهن بستان‌آباد- تبریز و ایستگاه خاوران در دولت سیزدهم تکمیل و در دومین دور سفر استانی رئیس‌جمهور به آذربایجان‌شرفی در اواخر هفته گذشته افتتاح شد.