ساغلام:منتظر هواداران هستیم / به هواداران هدیه نوروزی خواهیم داد
ساغلام:منتظر هواداران هستیم / به هواداران هدیه نوروزی خواهیم داد

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز : فردا با پشتیبانی هواداران اوولین پیروزی را به دست خواهیم آورد.   به گزارش سرویس ورزشی تایسیز آذربایجان، ارطغرل ساغلام سرمربی تراکتورسازی تبریز در کنفرانس خبری قبل از بازی با الجزیره اظهارداشت: در سه بازی قبلی بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم. موقعیت های زیادی داشتیم ولی […]

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز : فردا با پشتیبانی هواداران اوولین پیروزی را به دست خواهیم آورد.

 

به گزارش سرویس ورزشی تایسیز آذربایجان، ارطغرل ساغلام سرمربی تراکتورسازی تبریز در کنفرانس خبری قبل از بازی با الجزیره اظهارداشت: در سه بازی قبلی بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم. موقعیت های زیادی داشتیم ولی نتوانستیم از موقعیت های خود استفاده کنیم.فقط توانستیم یک امتیاز مقابل الجزیره به دست بیاوریم.
وی خاطر نشان کرد: فردا اولین گل و اولین برد را به دست خواهیم آورد.ما فقط یک بازیکن مصدوم داریم که آن هم رضا شربتی است.تیم حریف سه تا بازیکن محروم دارد که اصلا برای ما مهم نیست. نکته مهم برای ما حضور هواداران هستند . در دو بازی اخیری که در تبریز بودیم هواداران زیادی از ما استقبال نکردند.فردا نتظر هواداران هستیم.
وی اظهارداشت: از هواداران میخواهم فضای خوبی را در ورزشگاه ایجاد کنند.ما هم بازی خوبی خواهیم کرد و در تلاشیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

وی افزود:دوست داریم بازی الغرافه که فینال ماست را در مقابل هواداران خود انجام دهیم.از هواداران میخواهم فردا در ورزشگاه چهارشنبه سوری متفاوتی داشته باشند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار الجزیره در رابطه با اینکه ما از هوادار نمی ترسیم گفت: زیبایی هر بازی با حضور هواداران است. بازی کردن در مقابل ۷۰ هزار هواداران برای ما و الجزیره زیبا خواهد بود.بازیکنان مطرحی در الجزیره حضور دارند و امیدوارم فردا استادیوم را پر از هواداران ببینیم.
وی اظهار داشت : در بازی های قبلی احسان پهلوان گل های مارا به ثمر رسانده است و موقعیت هارا هم از روی بد شانسی از دست داده است.زمان زیادی نداشتیم و نداریم امیدوارم احسان بتواند فردا بازی خوبی انجام بدهد.

وی در خاتمه گفت: فردا بازی خوب و زیبایی خواهیم داشت و امیدوارم جو خوبی توسط هوادارن ایجاد شود. ما هشت بازی انجام دادیم. بجز بازی پیکان ،۷بازی عالی انجام دادیم برای فردا هم هشتمین بازی عالی را بازی خواهیم کرد.فردا به هوادارن هدیه نوروز خواهیم دادیم.