ساماندهی مقبره‌الشعرا تا یک ماه آینده به اتمام می‌رسد
ساماندهی مقبره‌الشعرا تا یک ماه آینده به اتمام می‌رسد

عذرخواهی شهردار تبریز از شهروندان؛ ساماندهی مقبره‌الشعرا تا یک ماه آینده به اتمام می‌رسد شهردار تبریز گفت: به علت تاخیر در ارایه طرح ساماندهی صفه جنوبی مقبره الشعرا توسط مشاور تا یک ماه آینده شاهد افتتاح آن خواهیم بود. به گزارش تایسیز نیوز به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد […]

عذرخواهی شهردار تبریز از شهروندان؛

ساماندهی مقبره‌الشعرا تا یک ماه آینده به اتمام می‌رسد

شهردار تبریز گفت: به علت تاخیر در ارایه طرح ساماندهی صفه جنوبی مقبره الشعرا توسط مشاور تا یک ماه آینده شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

به گزارش تایسیز نیوز به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد : بر اساس تأکیدات حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز و دستور عابدین خرم استاندار آذربایجان‌شرقی، شهرداری تبریز اقدام به ساماندهی مقبره‌الشعرا کرده و عملیات اجرایی این پروژه فرهنگی در دو صفه جنوب و شمال را پیش‌ برده است.وی افزود: صفه شمالی پروژه فرهنگی تاریخی مقبره‌الشعرا به مساحت ۸۵۰۰ مترمربع و ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه‌ شهریور سال گذشته طبق وعده ای که با نصب تابلو روز شمار داده بودیم به بهره‌برداری رسید و صفه جنوبی نیز با ۴۰۰ میلیارد هزینه در دست اجرا است.

هوشیار اضافه کرد: بر اساس طرح جدید که تا یک ماه آینده به اتمام می‌رسد، علاوه بر محدوده مجموعه مقبره‌الشعرا، محیط پیرامون آن نیز برای استفاه شهروندان عزیز سنگفرش خواهد شد.

شهردار تبریز ضمن عذرخواهی از تأخیر پیش‌آمده در اجرای این پروژه نیز گفت: مطابق وعده قبلی این پروژه باید ۹ اردیبهشت سال جاری به بهره‌برداری می‌رسید که تغییر در ارائه طرح توسط مشاور، موجب تأخیر یک‌ماهه در بهره‌برداری از پروژه مقبره‌الشعرا شد و از این بابت از تمام شهروندان به‌خصوص دوستداران استاد شهریار عذرخواهی می‌کنیم.