ساماندهی نیروهای شرکتی شهرداری از کارگران فضای سبز شروع می‌شود
ساماندهی نیروهای شرکتی شهرداری از کارگران فضای سبز شروع می‌شود

خبر خوش شهردار تبریز در آستانه روز کارگر؛ ساماندهی نیروهای شرکتی شهرداری از کارگران فضای سبز شروع می‌شود شهردار تبریز از اجرای ساماندهی کارگران شهرداری تبریز با شروع از بخش فضای سبز و خدمات تنظیف شهری خبر داد. به گزارش تایسیز نیوز به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار صبح امروز در یکصد و سی و […]

خبر خوش شهردار تبریز در آستانه روز کارگر؛

ساماندهی نیروهای شرکتی شهرداری از کارگران فضای سبز شروع می‌شود

شهردار تبریز از اجرای ساماندهی کارگران شهرداری تبریز با شروع از بخش فضای سبز و خدمات تنظیف شهری خبر داد.

به گزارش تایسیز نیوز به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار صبح امروز در یکصد و سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز ضمن تبریک روز ملی شوراها اظهار کرد: از تک تک اعضای شورا قدردانی می‌کنم چرا که تمام توفیقات حاصله در شهر مرهون همراهی شوراست.

وی در خصوص موضوع ساماندهی وضعیت کارکنان شاغل در شهرداری تبریز، افزود: جلسات متعدد همفکری با اعضای شورای اسلامی برگزار شده است و در نهایت دو فوریت انعقاد قرداد شهرداری تبریز با شرکت تدبیر اندیش شهر سبز به تصویب رسید و در گام نخست، ساماندهی نیروهای فضای سبز و پاکبانان در دستور کار قرار دارد و در ادامه راه بقیه نیروهای شرکتی ساماندهی خواهند شد.

هوشیار در خصوص شرکت تدبیر اندیش شهر سبز تصریح کرد: این شرکت با سهامداری کارگران شهرداری تشکیل یافته و طی مناقصه آزاد، برنده شده است.

مدیریت شهری با همدلی شورای اسلامی شهر ساماندهی نیروهای فضای سبز را آغاز می‌کند و بی‌شک در این خصوص اقدامات مطلوب و مبارکی برای کارگران مجموعه به سرانجام می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه هفت هزار نیرو در حوزه فضای سبز و خدمات تنظیف تبریز مشغول هستند، افزود: در برخی مواقع شاهدیم حق و حقوق کارکنان همچون حق اولاد و عائله مندی به درستی توسط پیمانکار پرداخت نمی‌شود که این فرایندها باید اصلاح شود.

در این راستا طی سه ماه آینده شرکت تعاونی شکل خواهد گرفت به طوری که سهام خریداری شده نیز متعلق به خود کارگران است.

لایحه شهرداری تبریز در خصوص تجویز انعقاد قرارداد با شرکت تدبیر اندیش شهر سبز توسط اعضای شورای اسلامی شهر تبریز به تصویب رسید.

اعضای شورای اسلامی شهر تبریز صبح امروز در یکصد و سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با دو فوریت لایحه شهرداری تبریز در خصوص تجویز انعقاد قرارداد با شرکت تدبیر اندیش شهر سبز به منظور احداث و نگهداری فضای سبز شهر تبریز برای سال ۱۴۰۲ موافقت کرده و این لایحه به تصویب رسید.