سرباز تیم ملی هستم/ همه کشورها برای طلا آمده بودند
سرباز تیم ملی هستم/ همه کشورها برای طلا آمده بودند

به گزارش تایسیز اذربایجان  به نقل از فارس، پرویز هادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که موفق شدم در بازی‌های آسیایی به مدال طلا دست یابم که این موفقیت با دعای مردم به دست آمد و خدا کمک کرد که به این موفقیت دست یابم. وی گفت: بازی‌های آسیایی به سبب […]

به گزارش تایسیز اذربایجان  به نقل از فارس، پرویز هادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که موفق شدم در بازی‌های آسیایی به مدال طلا دست یابم که این موفقیت با دعای مردم به دست آمد و خدا کمک کرد که به این موفقیت دست یابم.

وی گفت: بازی‌های آسیایی به سبب تلاش همه کشورهای برای کسب مدال طلا، از کیفیت بالایی برخورددار است و کشورهای آسیایی برای کسب مدال طلا می‌آیند و خوشحال هستم که هم در کشتی آزاد و هم کشتی فرنگی ایران به قهرمانی دست یافته و موفق شدیم دل مردم را شاد کنیم.

قهرمانی سنگین وزن آسیا در کشتی آزاد در مورد این مسابقات تصریح کرد: سخت‌ترین رقیبم کشتی ماقبل فینال بود که با حریف ازبکستانی بود که نایب قهرمان المپیک بوده و وی گرجی اصل بود.

پرویز هادی گفت: من سرباز تیم ملی هستم و ماموریتم در مسابقات آسیایی به اتمام رسیده و هر دستوری که دهند در خدمت خواهم بود و نهایت تلاشم را خواهم کرد که در مسابقات جهانی نیز به موفقیت دست یافته و برای کشورم ایران مدال کسب نمایم.