سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیارد تومانی شرکت مس برای ساخت کارخانه‌ تولید سولفید سدیم پرک در اهر/ ۳۱۵ شغل جدید ایجاد می‌شود
سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیارد تومانی شرکت مس برای ساخت کارخانه‌ تولید سولفید سدیم پرک در اهر/ ۳۱۵ شغل جدید ایجاد می‌شود

فرماندار شهرستان اهر از احداث کارخانه تولید سولفید سدیم پرک با سرمایه گذاری شرکت مس ایران در این شهرستان خبر داد. به گزارش تایسیز نیوز؛ ابوالفضل غنی‌زاده روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: ظرفیت تولید سالانه کارخانه سولفید سدیم پرک ۶۰ هزار تن می‌باشد که با سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیارد تومانی شرکت مس ایران و با نظارت […]

سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیارد تومانی شرکت مس برای ساخت کارخانه‌ تولید سولفید سدیم پرک در اهر/ ۳۱۵ شغل جدید ایجاد می‌شودفرماندار شهرستان اهر از احداث کارخانه تولید سولفید سدیم پرک با سرمایه گذاری شرکت مس ایران در این شهرستان خبر داد.

به گزارش تایسیز نیوز؛ ابوالفضل غنی‌زاده روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: ظرفیت تولید سالانه کارخانه سولفید سدیم پرک ۶۰ هزار تن می‌باشد که با سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیارد تومانی شرکت مس ایران و با نظارت مدیر عامل مس مزرعه در شهرستان اهر احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در صورت احداث کارخانه تولید سولفید سدیم پرک برای ۳۱۵ نفر از جوانان بیکار شهرستان اهر فرصت شغلی ایجاد می‌شود افزود: شرکت ملی صنایع مس ایران و مجتمع مس سونگون در راستای تأمین نیازهای استراتژیک مجموعه کارخانجات موجود و در دست احداث و تکمیل زنجیره تولید، روند احداث کارخانه تولید سولفید سدیم پرک را در این شهرستان از اواخر سال گذشته در قالب شرکت مس مزرعه شروع کرد و قرار است این پروژه در مدت دو سال تکمیل شود.

غنی زاده با اشاره به اولویت داشتن سرمایه‌گذاری در راستای تکمیل زنجیره تولید برای شرکت ملی صنایع مس ایران، یادآور شد: کارخانه تولید سولفید سدیم پرک با هدف تأمین نیاز مجتمع مس سونگون و صادرات مازاد تولید به کشورهای همسایه در شهرستان اهر احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مدیرعامل شرکت ملی مس و مدیر مجتمع مس سونگون در تأمین نیازهای مس سونگون و تکمیل زنجیره تولید با سرمایه‌گذاری‌هایی که در شهرستان‌ها انجام می‌دهند رویکرد عدالت‌محوری شرکت مس را به‌صورت عملی اجرایی می‌کنند از ایشان قدردانی کرد.