سرمربی تراکتور، سومین مربی برتر فوتبال ایران شد + عکس
سرمربی تراکتور، سومین مربی برتر فوتبال ایران شد + عکس

سرمربی تراکتور، سومین مربی برتر فوتبال ایران شد + عکس سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی به عنوان سومین مربی برتر دو ماه گذشته فوتبال ایران معرفی شد. محمد تقوی، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی از نگاه «برنامه نود» به عنوان سومین مربی برتر دو ماه گذشته فوتبال ایران معرفی شد. در این رتبه‌بندی، عملکرد ماه‌های آبان و […]

سرمربی تراکتور، سومین مربی برتر فوتبال ایران شد + عکس
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی به عنوان سومین مربی برتر دو ماه گذشته فوتبال ایران معرفی شد.
محمد تقوی، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی از نگاه «برنامه نود» به عنوان سومین مربی برتر دو ماه گذشته فوتبال ایران معرفی شد.
در این رتبه‌بندی، عملکرد ماه‌های آبان و آذر ماه مربیان لیگ برتر مورد ارزیابی قرار گرفته است که محمد تقوی پس از وینفرد شفر و برانکو ایوانکوویچ سرمربیان استقلال و پرسپولیس، رده سوم را به خود اختصاص داد.


تقوی با وجود اینکه اولین تجربه سرمربیگری خود را در تیم تراکتورسازی سپری می‌کند، کارنامه خوبی در این تیم داشته و در این بازه زمانی نیز موفق به کسب ۳ پیروزی، یک تساوی و یک شکست شد که با میانگین ۲ امتیاز برای هر بازی آمار قابل قبولی به حساب می‌آید.
گفتنی است، این مربی بعد از جدایی توافقی جان توشاک به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت تراکتور نشست که حالا بعد از گذشت چند ماه و اتمام نیم‌فصل، به نظر می‌رسد در ادامه لیگ هجدهم نیز هدایت سرخ‌پوشان را بر عهده خواهد داشت.