سرمربی تیم آلمان در گفتگو با تایسیز آذربایجان: امیدوارم ایران قهرمان رقابت ها باشد
سرمربی تیم آلمان در گفتگو با تایسیز آذربایجان: امیدوارم ایران قهرمان رقابت ها باشد

سرمربی تیم آلمان در گفت وگو با خبرنگار تایسیز آذربایجان : متاسفانه ما در این مسابقه نتیجه را به حریف واگذار کردیم وتعدادی از بازیکنان خود را از دست داده بودیم ولی این تنها مسابقه ای نیست که ما شرکت کرده ایم وسعی میکنم در مسابقه هایی که در پیش رو داریم نتایج درخشان تری […]

سرمربی تیم آلمان در گفت وگو با خبرنگار تایسیز آذربایجان :
متاسفانه ما در این مسابقه نتیجه را به حریف واگذار کردیم وتعدادی از بازیکنان خود را از دست داده بودیم ولی این تنها مسابقه ای نیست که ما شرکت کرده ایم وسعی میکنم در مسابقه هایی که در پیش رو داریم نتایج درخشان تری رقم بزنیم .
وی بیان داشت: اوکراین تیم بسیار قوی است و ما این بازی را یک بار دیگر در مسابقات فینال قهرمانی اروپا در ماه نوامبر تکرار کرده بودیم که توانستیم این تیم را ببریم .
وی دلیل باخت در این دیدار را توضیح داد و ادامه داد :
بعضی از بازیکنان به دلیل مشکلات خانوادگی نتوانستند به ایران بیایند به همین دلیل بود که ما نتایج بازی را به تیم حریف واگذار کردیم .
سرمربی تیم آلمان در ادامه با توجه به جبران نتایج بازی های پیش رو اظهار داشت : هدف نهایی ما راه یابی به مسابقات توکیو است و هدف از شرکت کردن در این سری از مسابقات برای اشکال یابی تیم و شناسایی نقاط ضعف و داشتن تجربه های بیشتر برای مسابقات توکیو می باشد البته متاسفانه ما یکی از بازیکنان مان را که در مسابقات ریو حضور داشت از دست دادیم .
وی در آخر تیم های ایران و روسیه را مدعی قهرمانی عنوان کرد و اذعان داشت : دو تیم دیگر نیز در این مسابقه حضور دارند مثل روسیه وا یران که من فکر میکنم ایران مثل همیشه برنده این مسابقات است.ما دوست داریم که بازی ایران را ببینیم و امیدواریم مثل همیشه ایران قهرمان این دور از مسابقات باشد.
شایان ذکر است دیدار نخست این رقابت ها با برتری تیم اکراین در سه ست پیاپی مقابل آلمان برگزار شد.