سرهنگ یحیی حیدری؛ «بیش از ۱۲۰ برنامه در دهه فجر برگزار خواهد شد
سرهنگ یحیی حیدری؛ «بیش از ۱۲۰ برنامه در دهه فجر برگزار خواهد شد

سرهنگ یحیی حیدری؛«بیش از ۱۲۰ برنامه در دهه فجر برگزار خواهد شد / به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن نخواهیم داشت / مکتب سردار شهید سلیمانی الگوی آزادگان جهان شده است» به گزارش تایسیز نیوز ،سرهنگ یحیی حیدری، فرمانده سپاه ناحیه، در نشست خبری و تجلیل از خبرنگاران و مسئولان گروه‌های جهادی […]

سرهنگ یحیی حیدری؛
«بیش از ۱۲۰ برنامه در دهه فجر برگزار خواهد شد / به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن نخواهیم داشت / مکتب سردار شهید سلیمانی الگوی آزادگان جهان شده است»

به گزارش تایسیز نیوز ،سرهنگ یحیی حیدری، فرمانده سپاه ناحیه، در نشست خبری و تجلیل از خبرنگاران و مسئولان گروه‌های جهادی سپاه، به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ضمن تشریح برنامه‌های ایام الله دهه فجر گفت: امسال به جهت شیوع ویروس منحوس کرونا، ویژه‌ برنامه‌های دهه فجر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

🔺وی ادامه داد: امسال در ایام الله دهه فجر بیش از ۱۲۰ ویژه برنامه از قبیل کلنگ‌زنی، افتتاح خانه‌محروم، یادواره شهدا و … برگزار خواهد شد و به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی راهپیمایی نخواهیم داشت ولی رژه‌ی خودرویی، موتوری و دوچرخه در مسیر همه ساله‌ی راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد.

🔺رئیس ستاد بزرگداشت یو‌الله دهه فجر بناب در ادامه گفت: انقلاب اسلامی در بیش از چهل سال حیات باشکوه خود به دستاوردهای بزرگ علمی، نظامی، پزشکی، هسته‌ای و…. رسیده است که همگی در سایه‌‌ی مدیریت جهادی و در راس آن هدایت‌های داهیانه‌ی ولایت وفقیه مدظله‌العالی می‌باشد.

🔺این فرمانده نظامی، مکتب سردار شهید سلیمانی را یک الگو برای آزادگان تمام دنیا دانست و گفت: مکتب سردار شهید اسلام، حاج قاسم سلیمانی امروزه بعنوان الگو در تمام جهان یاد می‌شود و آنچنان که ایشان در دوران حیات برکات فراوانی برای اسلام و جبهه مقاومت به ارمغان آورد، شهادتش تاثیرگذارتر شد و امروزه مکتب شهید سلیمانی الگوی آزادگان سراسر جهان شده است.

🔺حیدری در ادامه تصمیمها و هدایت‌های داهیانه‌ی مقام معظم رهبری در برهه‌های‌‌ حساس تاریخی را مثال زدنی دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران بخصوص بعد از رحلت حضرت امام (ره) آزمون‌های سختی را از سر گذرانده است که در همه این مراحل روشنگری امام خامنه‌ای راه گشا بوده و کشتی انقلاب را به ساحل سلامت رسانده است.

🔺فرمانده سپاه بناب در ادامه خطاب به خبرنگاران گفت: خبرنگاران، خاطرات و رویدادهای دوران انقلاب در شهرستان بناب را منتشر کنند، انقلابیون بنابی در دوران طاغوت و انقلاب ایثار و جانفشانی‌های فراوانی کردند که باید تبیین، بازگو و انتشار شود.

🔺حیدری در پایان گفت: ترامپ به زباله‌دان‌‌ تاریخ رفت و خون پاک سردار سلیمانی او را رسوا کرد و ای‌کاش این رویدادها درسی باشد برای رئیس جمهور جدید آمریکا که اگر بخواهد با جمهوری اسلامی ایران در بیفتد، به سرنوشت ترامپ دچار خواهد شد.

🔺در پایان از مسئولان گروه‌های جهادی شهرستان و همچنین خبرنگاران و مدیران مسئول پایگاه های خبری توسط فرمانده سپاه ناحیه تجلیل بعمل آمد.


‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌