سرپناهی برای محرومین از جنس مواسات و همدلی
سرپناهی برای محرومین از جنس مواسات و همدلی

سرپناهی برای محرومین از جنس مواسات و همدلی به گزارش تایسیز نیوز،خدمت به محرومین و افراد بی بضاعت ، در دین و فرهنگ مردم ما عجین گشته و همواره مورد تأکید بزرگان دین و دلسوزان مردم بوده است و این فرهنگ مواسات ، همدلی ، نوع دوستی و … تبدیل به یک فرهنگ و خصلت […]

سرپناهی برای محرومین از جنس مواسات و همدلی

به گزارش تایسیز نیوز،خدمت به محرومین و افراد بی بضاعت ، در دین و فرهنگ مردم ما عجین گشته و همواره مورد تأکید بزرگان دین و دلسوزان مردم بوده است و این فرهنگ مواسات ، همدلی ، نوع دوستی و … تبدیل به یک فرهنگ و خصلت اخلاقی خاص در مردم ایران شده است.
هستند بسیاری از خیرین ، سازمانهای مردم نهاد و ارگانهای حاکمیتی که دغدغه و هدفشان ، محرومیت زدایی و خدمت به محرومین است و برای رسیدن به این مهم ، از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.
با توجه به شرایط اقتصادی حاکم در جامعه ما و از طرفی شیوع گسترده پاندومی کرونا ، که بسیاری از کسب و کارها را از رونق انداخت و به طبع آن بیکاری عده ای کثیر را به همراه داشت ، یاری رساندن به افراد بی بضاعت و کم بضاعت ، بیش از پیش اهمیت پیدا کرد.
یکی از افرادی که در این راه برای خود احساس مسئولیت کرده و قدمی برای کمک به محرومان برداشته است ، مهندس اصغر مکرمی است که با همان فرهنگ نوع دوستی و محرومیت زدایی ، با هزینه شخصی خود توانسته است برای یک خانواده محروم ، سر پناهی بسازد.
وی که یک جوان فعال در زمینه عمران و شهرسازی ، ورزش و فعالیت های فرهنگی است ، با شناسایی یک خانواده بی بضاعت و بر حسب ضرورت ، اقدام به ساخت یک خانه ۱۳۰ متری برای یک خانواده محروم در منطقه عباسی تبریز کرده است.
مهندس اصغر مکرمی ، این خانه محروم را از سال ۹۷ شروع و در سال ۹۸ به اتمام رساند.
به خاطر اقدام ارزشمند این جوان تبریزی ، سرهنگ پاسدار محمد اسکندری ، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان ، با اهداء لوح سپاس ، از اقدام شایسته مهندس مکرمی تقدیر کرده اند.
در متن این لوح آمده است ؛ بر خود وظیفه می دانیم به پاس مجاهدت ها و فعالیت های ارزشمند و جهادی شما در ساخت خانه محروم و محرومیت زدایی ، صمیمانه تقدیر و تشکر نمائیم.
توفیق خدمت گزاری به بندگان الهی ، موهبت بزرگی است که به خادمان آن عطا گردیده تا در دنیا از ثمرات پر برکت این مجاهدت و در آخرت از فیض عظیم رضوان الهی سیراب گردند.
گفتنی است مهندس اصغر مکرمی که فارغ التحصیل رشته عمران و شهرسازی است ، علاوه بر اجرای پروژ های مهم شهری ، در زمینه ورزش و رشته فوتبال و فوتسال هم با مدیریت چندین باشگاه ، در هدف پیشرفت ورزش و شناسایی استعدادهای درخشان در بین جوانان تبریزی است.