سعید مهری: مقابل شهرخودرو طبق معمول بدشانس و کم دقت بودیم.
سعید مهری: مقابل شهرخودرو طبق معمول بدشانس و کم دقت بودیم.

هواداران نگران نباشند، تراکتور امسال مدعی قهرمانی است. سعید مهری: مقابل شهرخودرو طبق معمول بدشانس و کم دقت بودیم. ▪️به گزارش تایسیز نیوز،سعید مهری در خصوص دیدار تراکتور مقابل شهر خودرو اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و حریف توسط کادرفنی به خوبی آنالیز شده بود ولی مثل اکثر بازی‌های این فصل بدشانسی و […]

هواداران نگران نباشند، تراکتور امسال مدعی قهرمانی است.

سعید مهری: مقابل شهرخودرو طبق معمول بدشانس و کم دقت بودیم.

▪️به گزارش تایسیز نیوز،سعید مهری در خصوص دیدار تراکتور مقابل شهر خودرو اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و حریف توسط کادرفنی به خوبی آنالیز شده بود ولی مثل اکثر بازی‌های این فصل بدشانسی و بی‌دقتی در زدن ضربات آخر باعث شد نتوانیم حقمان را در زمین بگیریم و شرمنده هواداران خوبمان شدیم. 
▪️وی در مورد مشکل تمام کنندگی در تراکتور و زیاد موقعیت خراب کردن در بازی‌ها هم گفت: خب تیمی که هجومی بازی می‌کند و موقعیت زیاد خلق می‌کند ممکن است دچار چنین وضعیتی شود و نمی‌شود همه موقعیت‌ها را گل کرد خصوصا اینکه اکثر تیم‌ها جلوی ما دفاعی بازی می‌کنند و همین موضوع کار ما را سخت می‌کند. این را هم در نظر بگیرید که تیم ما تغییرات داشته و نیاز به زمان داریم.
▪️مهری در مورد مربیگری مسعود شجاعی در این تیم خاطرنشان کرد: آقا مسعود بازیکن تیم و رفیق و برادر بزرگتر ما بازیکنان است و رابطه خوبی که با تیم دارد صمیمیت و همدلی خاصی ایجاد کرده که بدون شک باعث موفقیت خواهد شد. اگر نگاه کنید در همین فرصت کم هم تحولات خوبی در تیم ایجاد شده و بهتر از قبل بازی می‌کنیم و فکر می‌کنم آقا مسعود در آینده از مربیان بزرگ فوتبال ایران خواهد شد. 
▪️وی در مورد اینکه بلاتکلیفی وضعیت کادرفنی در تیم تاثیر منفی می‌گذارد یا نه هم توضیح داد: نه بعید می‌دانم. درست است که آقا مسعود سرمربی موقت است ولی ما کارمان را انجام می‌دهیم و اینطور نیست که منتظر انتخاب سرمربی نشسته باشیم و مشغول فعالیت هستیم و تیم روند رو به رشدی دارد. قطعا مدیران باشگاه هم بهترین تصمیم را خواهند گرفت و جای نگرانی نیست.
▪️هافبک تراکتور در مورد عملکرد خودش هم گفت: خدا را شکر طبق مواردی که از کادرفنی منتقل شده فکر می‌کنم توانستم عملکرد قابل قبولی داشته باشم ولی خودم انتظار بالایی از خودم دارم و هیچ وقت از عملکرد خودم راضی نیستم چون می‌خواهم هر بازی بهتر از قبل شوم و برای همین دست از تلاش نمی‌کشم.