سه انتصاب جدید در منطقه آزاد ارس
سه انتصاب جدید در منطقه آزاد ارس

🔻سه انتصاب جدید در منطقه آزاد ارس 🔸️سرپرست مدیریت بازرسی و پاسخگویی به شکایات، سرپرست مدیریت سرمایه گذاری، بانک و بیمه و سرپرست مدیریت پشتیبانی با حکمی از سوی محسن نریمان منصوب شدند. 🔸️به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس؛ محسن نریمان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد […]

🔻سه انتصاب جدید در منطقه آزاد ارس

🔸️سرپرست مدیریت بازرسی و پاسخگویی به شکایات، سرپرست مدیریت سرمایه گذاری، بانک و بیمه و سرپرست مدیریت پشتیبانی با حکمی از سوی محسن نریمان منصوب شدند.

🔸️به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس؛ محسن نریمان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در احکام جداگانه ای عباداله نظامی، بابک عبدل نژاد و صالح هوشیار را به ترتیب به عنوان سرپرست مدیریت بازرسی و پاسخگویی به شکایات، سرپرست مدیریت سرمایه گذاری، بانک و بیمه و همچنین سرپرست مدیریت پشتیبانی سازمان منصوب کرد.

🔸️رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، رعایت انضباط مالی، اعمال مدیریت در صرفه جوی در هزینه ها با تاکید بر پاکدستی و بکارگیری کلیه ظرفیت های بالقوه و بالفعل داخل و خارج سازمان در جهت تحقق اهداف و انجام ماموریت های سازمان از مهم ترین مواردی بود که در احکام صادره از سوی محسن نریمان بر آن تاکید شد.

🔸️همچنین با اهدای لوحی از خدمات امیر رضی منش و یوشع موسالو تقدیر شد.