سومین دوره مسابقات والیبال شهر تیمورلو آغازشد
سومین دوره مسابقات والیبال شهر تیمورلو آغازشد

سومین دوره مسابقات والیبال شهر تیمورلو (مسابقات پنج نفره) با استقبال ۵ تیم (کشاورز – پدیده – آذرخش – شهاب – وحدت) از شهر تیمورلو از تاریخ ۲۷ آذرماه آغاز شد. در مرحله مقدماتی این مسابقات ۵ تیم به صورت دوره ای به رقابت پرداختند که پس از پایان مرحله اول تیم کشاورز با ۴ […]

سومین دوره مسابقات والیبال شهر تیمورلو (مسابقات پنج نفره) با استقبال ۵ تیم (کشاورز – پدیده – آذرخش – شهاب – وحدت) از شهر تیمورلو از تاریخ ۲۷ آذرماه آغاز شد. در مرحله مقدماتی این مسابقات ۵ تیم به صورت دوره ای به رقابت پرداختند که پس از پایان مرحله اول تیم کشاورز با ۴ باخت از دور مسابقات کنار رفت. در مرحله نیمه نهایی تیم شهاب با شکست تیم آذرخش و تیم وحدت با شکست تیم پدیده راهی فینال مسابقات شدند و تیم های بازنده به دیدار رده بندی رسیدند. با انصراف تیم پدیده از دیدار رده بندی تیم آذرخش به مقام سوم مسابقات دست یافت. تیم شهاب در دیدار فینال توانست تیم وحدت را سه بر صفر شکست دهد تا به مقام اول مسابقات دست یابد و تیم وحدت نیز به مقام دوم مسابقات دست یافت.
در پایان از حضور ریاست محترم هیات والیبال شهرستان آذرشهر جناب آقای نظری و اعضای محترم هیات والیبال شهرستان، دبیر محترم هیات والیبال گوگان جناب آقای قدیمی، ریاست محترم هیات ورزش روستایی و عضو محترم شورای شهر تیمورلو جناب آقای علیزاده، جناب آقای فرجی و دیگر مسئولین شهری و شهرستانی تقدیر و تشکر ویژه ای داریم.

خبر:نادره دهقانی