سومین همایش تجلیل از زنده نامان تبریز، در خانه اختتام
سومین همایش تجلیل از زنده نامان تبریز، در خانه اختتام

سومین همایش تجلیل از زنده نامان تبریز، در خانه اختتام رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از برگزاری سومین همایش زنده نامان تبریز، با حضور چهره‌های ماندگار تبریز خبر داد. به گزارش تایسیز نیوز به نقل روابط عمومی و امور ارتباطات سازمان، امیر نصیربیگی در این خصوص گفت: سومین همایش تجلیل از زنده‌نامان تبریز، […]

سومین همایش تجلیل از زنده نامان تبریز، در خانه اختتام

سومین همایش تجلیل از زنده نامان تبریز، در خانه اختتام

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از برگزاری سومین همایش زنده نامان تبریز، با حضور چهره‌های ماندگار تبریز خبر داد.

به گزارش تایسیز نیوز به نقل روابط عمومی و امور ارتباطات سازمان، امیر نصیربیگی در این خصوص گفت: سومین همایش تجلیل از زنده‌نامان تبریز، با حضور چهره های ماندگار و برجسته شهر در حوزه های مختلف، روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه در سالن همایش‌های خاوران برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با اشاره به انتشار پوستر این همایش، گفت: پوستر سومین همایش تجلیل از زنده‌نامان تبریز بر پایه یکی از نگارگری های کمال الدین بهزاد در سبک تبریز و با خطی مبتنی بر سبک نستعلیق میر علی تبریزی طراحی شده تا نمایانگر صدها سال فرهنگ و فرهیختگی در این دیار زرخیز باشد.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته از سوی سازمان برای برگزاری هرچه مطلوب این رویداد اظهار داشت: سومین همایش تجلیل از زنده‌نامان تبریز فرصتی برای ارج نهادن به سالها کوشش و تلاش علمی و عملی بزرگان این شهر است و با حضور چهره های ماندگار، مدیران و شهروندان تبریزی برگزار خواهد شد.

نصیربیگی اظهار داشت: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با همراهی شهرداری کلانشهر تبریز و شورای اسلامی شهر تبریز، مفتخر به قدردانی از سالها تلاش ارزشمند و ثمربخش بزرگان این خطه در حوزه های مختلف است و امیدواریم این برنامه به خاطره ای ماندگار در ذهن و یاد مردم تبریز تبدیل شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، با دعوت از عموم شهروندان تبریز برای حضور در این برنامه خاطر نشان کرد: این رویداد به واقع قدرشناسی تبریز و شهروندان از بزرگان شهر است و امید است مردم نیز با همراهی در این برنامه، قدرشناس بزرگان و مفاخر تبریز عزیز باشد.

گفتنی است سومین همایش تجلیل از زنده‌نامان تبریز این روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه، ساعت ۱۷:۳۰ در محل مرکز همایش های بین المللی تبریز، برگزار خواهد شد و از چهره های برجسته تبریز در حوزه های مختلف تجلیل به عمل خواهد آمد.