شرایط مطلوبی برای برگزاری اردو در تبریز حاکم است
شرایط مطلوبی برای برگزاری اردو در تبریز حاکم است

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از ایسنا، فرهاد عصفوری در خصوص دومین مرحله اردوی تیم ملی که در تبریز برگزار می‌شود، اظهار کرد: این اردو جهت آماده‌سازی برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ برپا شده و ورزشکاران حاضر در اردو، با برنامه تمرینی مدون و منظمی که در تبریز انجام می دهند از آمادگی […]

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از ایسنا، فرهاد عصفوری در خصوص دومین مرحله اردوی تیم ملی که در تبریز برگزار می‌شود، اظهار کرد: این اردو جهت آماده‌سازی برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ برپا شده و ورزشکاران حاضر در اردو، با برنامه تمرینی مدون و منظمی که در تبریز انجام می دهند از آمادگی خوبی بر خوردارند که امیدوارم با این سطح از آمادگی به مدال دست پیدا کنیم.
وی ادامه داد: تبریز به دلیل آب و هوای مساعد و ارتفاع مناسب از سطح دریا مورد توجه ما برای مرحله دوم اردو قرار گرفت و شرایط مطلوبی برای برگزاری اردو در این شهر حاکم است. پیست دوچرخه سورای یادگار امام(ره) تبریز هم برای ورزشکاران رکابزن در پیست موقعیت مناسب دیگری فراهم می‌کند که از این امکانات سخت افزاری و مواهب الهی به نفع ورزشکاران کشور بهره می‌بریم.
عصفوری در مورد حریف‌های ملی پوشان کشور هم گفت: تیم‌های ژاپن، مالزی، چین و به تازگی کره جنوبی و اندونزی از حرفیفان قدر و صاحب نام ما هستند. از دیرباز رقابت تنگاتنگی بین ما و تیم های ژاپن ، چین و مالزی حاکم بوده است؛ علیرغم این که این کشورها سرمایه گذاری مناسب و بلند مدتی در زمینه ورزش داشته اند و از تعدد شرکت ورزشکاران در مسابقات مختلف بهره مند هستند، از برتری نسبی برخوردارند.
سرمربی تیم ملی مشترک دوچرخه سواری جانبازان و معلولان و کم بینایان ونابینایان در خصوص امکانات و تجهیزانی که در اختیار دارند، گفت: تجهیزات و امکانات سخت افزاری در اختیار ما هم ضعیف است و هم مستهلک، و این موضوع، رقابت با حریفانی که دوچرخه های بالای صد میلیون یا طوقه‌های چند ده میلیون تومانی در اختیار دارند را برای ملی پوشان ما مشکل می کند.
وی، از فدراسیون‌ جانبازان و معلولین و کم بینایان و نابینایان بهخاطر حمایت و برگزاری اردو تشکر و تقاضای مساعدت کرد تا در رقابتهای پیش رو مدال های بیشتری برای کشور به دست آوردند.
عصفوری در مورد وضعیت ورزشکاران آذربایجان شرقی که در تمرینات اردو حضور دارند، اظهار کرد: طبق آخرین رکوردگیری با حضور نائب رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور، یوسف خلیلی به عنوان جلوران و محمد بخشی به عنوان ورزشکار اصلی با اختلاف کمی از حضور در ترکیب تیم ملی اعزامی به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا بازماندند. بهرام سلیمانی، مهدی محمدی و صابر رحیم پور در بخش معلولین و سینا امیر علایی و طاهر مقدم در بخش نابینایان و کم بینایان بعنوان ورزشکار و علیرضا مکوندی بعنوان مربی و جواد اسکندری بعنوان مکانسین برای اعزام به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا انتخاب شدند که جا دارد از مسئولین محترم کمیته ملی پارالمپیک تشکر ویژه ای داشته باشیم که با این ترکیب مناسب تیم را برای بازیها اعزام می‌کنیم.
وی، همکاری هیأتهای جانبازان و معلولین و کم بینایان و نابینایان و هیئت دوچرخه سواری استان و مساعدت اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی را مثال‌زدنی ذکر کرد و گفت: خوشحال می‌شوم که در آینده نیز تمرینات تیم ملی را در شهر تبریز برگزار کنیم.