شهادت سردار “سید رضی موسوی” سندی دیگر از خوی خونخواری رژیم صهیونیستی است
شهادت سردار “سید رضی موسوی” سندی دیگر از خوی خونخواری رژیم صهیونیستی است

استاندار آذربایجان شرقی و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز به مناسبت شهادت سردار « سید رضی موسوی» پیامی صادر و شهادت این سردار را سندی دیگر از خوی خونخواری رژیم سفاک صهیونیستی عنوان کردند. به گزارش تایسیزنیوز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی در پیام حجت الاسلام والمسلمین «سید […]

استاندار آذربایجان شرقی و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز به مناسبت شهادت سردار « سید رضی موسوی» پیامی صادر و شهادت این سردار را سندی دیگر از خوی خونخواری رژیم سفاک صهیونیستی عنوان کردند.

به گزارش تایسیزنیوز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی در پیام حجت الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی آل هاشم» و «زین العابدین خرم رضوی» آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
“مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا”
عروج ملکوتی سردار رشید و فرمانده ارشد سپاه ، شهید سیدرضی موسوی، از همرزمان سردار شهید حاج‌قاسم و یکی دیگر از مردان حماسه آفرین و نام آور جبهه مقاومت که در حمله موشکی جنایتکارانه مزدوران صهیونیستی به منطقه زینبیه به لقاءالله پیوست؛ دردی آمیخته با غرور و افتخار را در دل‌هایمان گذاشت.

شهادت این مرد خدایی در حین انجام وظیفه، تابلویی رسا از خون پاک فرزندان روح الله و سربازان امام خامنه ای عزیز است که با عزم و اراده پولادین مومنانه در راه آرمان های اسلام، انقلاب و مقاومت اسلامی برای خشکاندن ریشه نامسلمانان تاریخ و اربابان آمریکایی شان قدم گذاشته اند و عامل استمرار حرکت عزتمندانه ملت ایران در برابر کفر زمان و ثبات و امنیت میهن عزیزمان شده اند.

اراده و ایمان ملت بزرگ ایران بر این آرمان استوار است که فرمانده دلاور و سردار سرافراز مدافع حرم سید رضی موسوی، سندی دیگر از خوی خونخواری رژیم سفاک صهیونیستی است و دشمن بداند تاوان سنگین این جنایت را پرداخت خواهد کرد.

با ادای احترام به ساحت قدسی همه شهدای اسلام، نظام و انقلاب عروج مظلومانه، اما پر افتخار این شهید والامقام را محضر حضرت ولیعصر(عج)؛ مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) ، فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت، ملت شریف ایران و خانواده بزرگوار ایشان و خانواده محترم شهدا و ایثارگران تسلیت عرض نموده و برای ایشان علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده عزادارشان صبر و اجر مسألت داریم.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز
عابدین رضوی خرّم استاندار آذربایجان شرقی

سردار سید رضی موسوی از مستشاران نیروی قدس سپاه و یار و همراه حاج قاسم سلیمانی که در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه فعالیت داشت – چهارم دی ماه – در جریان حمله رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه دمشق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

آیین تشییع و بدرقه پیکر شهید صبح فردا پنجشنبه ۸ دی ماه ۱۴۰۲ در میدان آیینی امام حسین (ع) تهران و قبل از ظهر فردا آیین خاکسپاری پیکر شهید در امامزاده صالح تجریش برگزار می شود.