شهرداری بی‌در و پیکر شده است/نمی توانم وارد دعوای طرفین شویم
شهرداری بی‌در و پیکر شده است/نمی توانم وارد دعوای طرفین شویم

به گزارش تایسیز اذربایجان  به نقل از فارس، شکور اکبرنژاد کمبود مستندات را از جمله دلایل عدم رسیدگی شورای شهر به قانون‌شکنی‌ها خواند و اظهار داشت: شهرداری یک مکان بی‌در و پیکر شده است که به مشکلات در زمان خود رسیدگی نمی‌کند و باعث پیش آمدن چنین مسائلی می‌شود. وی تاکید کرد: موضوعاتی مثل تبدیل‌ وضعیت […]

به گزارش تایسیز اذربایجان  به نقل از فارس، شکور اکبرنژاد کمبود مستندات را از جمله دلایل عدم رسیدگی شورای شهر به قانون‌شکنی‌ها خواند و اظهار داشت: شهرداری یک مکان بی‌در و پیکر شده است که به مشکلات در زمان خود رسیدگی نمی‌کند و باعث پیش آمدن چنین مسائلی می‌شود.

وی تاکید کرد: موضوعاتی مثل تبدیل‌ وضعیت قراردادها، اگر واقعیت داشته باشد، غیرقانونی است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مشکلات در اغلب نهادها وجود دارد اما شهرداری از جمله نهادهایی است که کنترل دقیقی در آن اعمال نمی‌شود؛ شورا هم آن‌قدر امکانات ندارد که بتواند جلوی همه مسائل را بگیرد.

نمی توانم وارد دعوای طرفین شویم

اکبرنژاد در پاسخ به این سووال که آیا به عنوان یکی از اعضای لیست امید حمایتی از این نامه و ادعاهای قلیزاده خواهد کرد؟ افزود: آقای قلیزاده دوست نزدیک ماست اما ما می‌خواهیم شورا را اداره کنیم و نمی توانم وارد دعوای طرفین شویم.

وی متذکر شد: اگر نسبت به قانون‌شکنی‌ها در زمان مناسب رسیدگی شود، هم جلوی تخلفات گرفته می شود و هم هزینه اجتماعی و اقتصادی کمتری را متحمل می شویم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: آن‌قدر افکار و اندیشه‌های متفاوت در بطن شورای شهر وجود دارد که شاید بخشی از برخوردها نه در جهت مسائل شهر که در جهت تامین منافع خود و گروهای مختلف است که البته این روال خطرناک به نظر می‌رسد.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم بهتر است که این مسائل را به داخل جامعه نکشانیم. شاید مطرح شدن این دست مشکلات در میان مردم محاسنی داشته باشد اما معایب آن بیشتر از محاسن است؛ بهتر بود به جای کشیدن مسائل به داخل جامعه از راه قانونی در مقابل این مشکلات می ایستادیم.

اکبرنژاد خاطرنشان کرد: بهتر است اصحاب رسانه محترمانه و مناسب این مسائل را مطرح کنند و جریان به گونه‌ای پیش نرود که کار به شکایت و شکایت‌کشی برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: آقای قلیزاده و بنده حقیر و سایر دوستان می‌توانیم این مسائل را از مجاری قانونی پیگیر شویم و نتیجه بگیریم؛ در این صورت مشکل راحت تر حل می‌شود تا این که مردمی را که به نان شب هم محتاج هستند با این مسائل درگیر کنیم.