شهرداری تبریز، خوش حسابترین شهرداری کشور در حوزه مترو است
شهرداری تبریز، خوش حسابترین شهرداری کشور در حوزه مترو است

به گزارش تایسیز اذربایجان  مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه تاکید کرد: شهرداری تبریز در بین کلانشهرهای کشور، تنها شهرداری است که اعتبارات لازم برای پروژه مترو را به طور کامل تخصیص داده است. او شهرداری تبریز را خوش حساب ترین شهرداری کشور در حوزه مترو خواند و تصریح کرد: شهرداری تبریز در مواردی برای […]

به گزارش تایسیز اذربایجان  مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه تاکید کرد: شهرداری تبریز در بین کلانشهرهای کشور، تنها شهرداری است که اعتبارات لازم برای پروژه مترو را به طور کامل تخصیص داده است. او شهرداری تبریز را خوش حساب ترین شهرداری کشور در حوزه مترو خواند و تصریح کرد: شهرداری تبریز در مواردی برای اینکه مترو تعطیل نشود سهم دولت را هم پرداخت کرده است.

مصطفی مولوی با بیان اینکه شهرداری تبریز در سال جاری ۱۳۳ میلیارد تومان اعتبار به پروژه قطار شهری پرداخت کرده است، گفت: بر اساس برنامه بودجه، دولت قرار بود ۳۷ میلیارد تومان اعتبار به پروژه قطار شهری پرداخت کند که تنها ۲۷ میلیارد آن پرداخت شده و ۱۰ میلیارد باقی مانده را می گویند، نمی دهیم.

مدیرعامل سازمان قطار شهری در بخش دیگری از سخنانش میزان وام اخذ شده در سال جاری را ۲۵ میلیارد تومان دانست و اظهار داشت: شهرداری تبریز برای بازپرداخت وام های اخذ شده در سال های قبل، مجموعا بیش از ۷۴ میلیارد تومان پرداخت کرده است. او افزود: از این میزان حدود ۳۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان سهم دولت است که پرداخت نکرده و با مساعدت شهرداری تبریز توانستیم به کارمان ادامه بدهیم و پروژه مترو تعطیل نشود.