شهرداری پیشتاز توسعه زیرساخت های فرهنگی در تبریز/ ضرورت فرهنگ سازی درک لذت هنر بین مردم
شهرداری پیشتاز توسعه زیرساخت های فرهنگی در تبریز/ ضرورت فرهنگ سازی درک لذت هنر بین مردم

به گزارش تایسیز اذربایجان ایرج شهین باهر در آغاز به کار سومین “آرت اکسپو” تبریز در هتل کایا لاله پارک افزود: هنر یعنی خلق زیبایی که می تواند در روح و روان انسان تاثیر گذارد. وی ادامه داد: زمینه شناخت آثار هنری را باید بین مردم ایجاد کرد. تئاتر های بسیار خوبی در تبریز اجرا می […]

به گزارش تایسیز اذربایجان ایرج شهین باهر در آغاز به کار سومین “آرت اکسپو” تبریز در هتل کایا لاله پارک افزود: هنر یعنی خلق زیبایی که می تواند در روح و روان انسان تاثیر گذارد.
وی ادامه داد: زمینه شناخت آثار هنری را باید بین مردم ایجاد کرد.

تئاتر های بسیار خوبی در تبریز اجرا می شود ولی آیا چقدر مردم از این تئاترها دیدن می کنند باید با تامین زیر ساخت ها شهروندان را به استفاده از آنها ترغیب شوند.
شهین باهر لذت درک هنر را یک ضرورت خواند و اذعان داشت: کسی که لذت کتاب خواندن را درک‌کند دیگر کسی نمی تواند مطالعه کتاب را از وی بگیرد به همین دلیل باید لذت درک هنر را باید فرهنگ سازی کنیم از طرق مختلف از جمله برگزاری چنین نمایشگاه هایی.
وی به پیشتازی تبریز در ایجاد زیرساخت های عرضه و نمایشگاه های غنی هنری پرداخت و گفت: ایستگاه های مترو به دلیل تردد روزانه شهروندان یکی از بهترین مکان ها برای عرضه آثار هنری است.

شهردار تبریز در ادامه سرمایه گذاری و ایجاد فرصت های جدید شغلی را نیز یک هنر خواند و افزود: سرمایه گذاران هتل کایا لاله پارک با این حجم سرمایه گذاری و فرصت سازی برای هنرمندان ؛ خود نیز هنری ماندگار خلق کرده اند.
گزارش نصر می افزاید؛ سومین “آرت اکسپو” تبریز (فروش آثار هنرمندان آذربایجانی) در طبقه چهارده هتل کایا لاله پارک از ۲۴ لغایت ۲۵ آبان ماه برای بازدید عموم آماده است.