شهردار تبریز خبر داد:آغاز بهره‌برداری از ۳۰ دستگاه اتوبوس جدید
شهردار تبریز خبر داد:آغاز بهره‌برداری از ۳۰ دستگاه اتوبوس جدید

شهردار تبریز خبر داد:آغاز بهره‌برداری از ۳۰ دستگاه اتوبوس جدید شرکت پتروشیمی تبریزبا تقبل خرید ۳۰ دستگاه اتوبوس توسط شرکت پتروشیمی و در اختیار قرار دادن این اتوبوس‌ها، ۳۲ دستگاه از اتوبوس‌های دربستی شرکت واحد که از ۲۰ سال گذشته به‌طور اختصاصی به کارکنان آن شرکت سرویس می‌دادند، به ناوگان اتوبوسرانی تبریز اضافه شدند. به […]

شهردار تبریز خبر داد:آغاز بهره‌برداری از ۳۰ دستگاه اتوبوس جدید

شرکت پتروشیمی تبریزبا تقبل خرید ۳۰ دستگاه اتوبوس توسط شرکت پتروشیمی و در اختیار قرار دادن این اتوبوس‌ها، ۳۲ دستگاه از اتوبوس‌های دربستی شرکت واحد که از ۲۰ سال گذشته به‌طور اختصاصی به کارکنان آن شرکت سرویس می‌دادند، به ناوگان اتوبوسرانی تبریز اضافه شدند.

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار، شهردار تبریز در مراسم بهره برداری از این اتوبوس‌ها اظهار کرد: اتوبوس‌های آزاد شده در خطوط مورد نیاز شهری برای استفاده شهروندان بکارگیری خواهند شد و از امروز سرویس کارکنان شرکت پتروشیمی تبریز نیز توسط اتوبوس‌های خریداری شده و توسط آن شرکت انجام می‌شود.

هوشیار ادامه داد: علاوه بر خرید این اتوبوس‌ها مقرر شده است طبق قرارداد، بعد از ۱۰ سال، مالکیت اتوبوس‌ها به شرکت واحد تبریز منتقل شود.  

شهردار کلانشهر تبریز در این مراسم از تلاش، مساعدت و نگاه مثبت مجموعه پتروشیمی تبریز به حوزه حمل و نقل عمومی قدردانی کرد.