شهردار منطقه ٤ تبریز بیان کرد:  🔸ساماندهی پیرامون مهران‌رود در آخرین مراحل اجرایی
شهردار منطقه ٤ تبریز بیان کرد:  🔸ساماندهی پیرامون مهران‌رود در آخرین مراحل اجرایی

به گزارش تایسیز اذربایاجان ،شهردار منطقه۴ تبریز بیان کرد: ساماندهی پیرامون مهران‌رود در آخرین مراحل اجرایی شهردار منطقه۴ تبریز گفت: تکمیل پروژه ساماندهی و بهسازی بستر مهران‌رود، چشم‌انداز روشنی را برای اهداف گردشگری در غرب تبریز ترسیم می‌کند. اکبر امجدی با بیان این مطلب افزود: طرح ساماندهی بستر مهران‌رود که از شرق تبریز آغاز شده، […]

به گزارش تایسیز اذربایاجان ،شهردار منطقه۴ تبریز بیان کرد:
ساماندهی پیرامون مهران‌رود در آخرین مراحل اجرایی
شهردار منطقه۴ تبریز گفت: تکمیل پروژه ساماندهی و بهسازی بستر مهران‌رود، چشم‌انداز روشنی را برای اهداف گردشگری در غرب تبریز ترسیم می‌کند.

اکبر امجدی با بیان این مطلب افزود: طرح ساماندهی بستر مهران‌رود که از شرق تبریز آغاز شده، هم‌اکنون مراحل نهایی خود را در غرب و محدوده شهرداری منطقه چهار به طول ۲کیلومتر و عرض ۳۰متر سپری می‌کند.
وی با بیان اینکه تکمیل این طرح می‌تواند دستاوردهای مهمی در عرصه زیست‌محیطی داشته باشد، تصریح کرد: با تکمیل این طرح، معضل تجمع آب‌های سطحی و گل و لای و همچنین بوی تعفن و آلودگی به‌صورت کامل برطرف می‌شود.
شهردار منطقه۴ همچنین با تاکید بر تاثیرات مهم این پروژه در پدید آمدن بستر مناسب در گردشگری غرب تبریز، گفت: پروژه ساماندهی و بهسازی بستر مهران‌رود، چشم‌انداز روشنی را برای اهداف گردشگری در غرب تبریز ترسیم می‌کند.
امجدی اظهار داشت: برای اجرای این پروژه ۸۱ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و تاکنون ۹۰درصد از عملیات اجرایی پروژه با بکارگیری توان مهندسان منطقه تکمیل شده است که در صورت شرایط مساعد جوی تا دهه فجر سال جاری افتتاح خواهد شد.