شکایت هراتیان از سرمربی ماشین سازی
شکایت هراتیان از سرمربی ماشین سازی

شکایت هراتیان از سرمربی ماشین سازی 🔸زهره هراتیان رئیس ایفمارک ایران بابت صحبت های سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی علیه وی به کمیته های انضباطی و اخلاق شکایت کرد. 🔸 هراتیان:من مصاحبه این مربی را چندین بار مطالعه کردم و امروز  شکایت شخصی و حقوقی خود را به کمیته انضباطی و اخلاق ارسال کردم. در مصاحبه […]

شکایت هراتیان از سرمربی ماشین سازی

🔸زهره هراتیان رئیس ایفمارک ایران بابت صحبت های سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی علیه وی به کمیته های انضباطی و اخلاق شکایت کرد.

🔸 هراتیان:من مصاحبه این مربی را چندین بار مطالعه کردم و امروز  شکایت شخصی و حقوقی خود را به کمیته انضباطی و اخلاق ارسال کردم. در مصاحبه این مربی بحث تبعیض جنسیتی وجود دارد و حتی امکان هست که فیفا هم به این بحث ورود کند.

🔸او افزود: در کل دنیا اگر زن و شوهری در فوتبال با هم فعال باشند این یک مزیت هست و سیستم از این شیوه استفاده می کند برای رشد در جامعه و این موضوع را الگو می کنند.

🔸 متاسفانه در فوتبال ایران یک اقلیتی که اصلا نباید در این رشته باشند به سمتی می روند که در موقعیت های مختلف از این سوژه سواستفاده می کنند و من از نهادهای نظارتی و قضایی می خواهم به این مورد ورود کنند تا خانم ها ایرانی که در حوزه های مردانه ای مثل فوتبال در حال فعالیت هستند در حاشیه امنیت قرار گیرند.

🔸 هراتیان تصریح کرد: قبل از ازدواج با همسرم نماینده پزشکی فیفا و ای اف سی بودم و حضور همسرم مزیتی به من نداده و همچنین آقای هومن افاضلی قبل از ازدواج با من مربی تیم ملی و سرمربی تیم امید بود و من هم به او مزیتی ندادم و هر کدام جداگانه قبل از ازدواج برند بودیم.

🔸 این صحبت ها را برای روشن شدن افکار عمومی می گویم و برای همه صحبت هایم سند وجود دارد. تاریخ را که نمی شود تغییر داد.

🔸رئیس ایفمارک خاطر نشان کرد: اینکه دیگران بخواهند باخت خودشان را در این شرایط کرونا و نیاز مردم برای نشاط با فرافکنی به شخص دیگری نسبت دهند، برای شخص ما و جامعه فوتبال قابل قبول نیست.