صادرات ۶۵۶ میلیارد ریال کالا از مراغه به ۱۹ کشور دنیا
صادرات ۶۵۶ میلیارد ریال کالا از مراغه به ۱۹ کشور دنیا

رئیس گمرک مراغه گفت: ۶۵۶ میلیارد ریال کالا سال گذشته از مراغه به خارج از کشور صادر شد. به گزارش  تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس  حیدر جلال‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: سال گذشته ۶۹ هزار و ۶۰۰ تن کالا به ارزش ۱۹ میلیارد دلار معادل ۶۵۶ میلیارد ریال به […]

رئیس گمرک مراغه گفت: ۶۵۶ میلیارد ریال کالا سال گذشته از مراغه به خارج از کشور صادر شد.

به گزارش  تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس  حیدر جلال‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: سال گذشته ۶۹ هزار و ۶۰۰ تن کالا به ارزش ۱۹ میلیارد دلار معادل ۶۵۶ میلیارد ریال به خارج از کشور صادر شد. 

وی افزود: سال گذشته ۱۳ نوع کالا شامل، شیشه جام، آینه، کربنات سدیم، سولفات آمونیم، محصولات فولادی، انواع کشمش، سیب و آرد گندم از مراغه به خارج ارسال شده است.

جلال‌زاده با بیان اینکه محصولات تولید شده در مراغه به ۱۹ کشور خارجی صادر شده است، افزود: ترکیه، گرجستان، افغانستان مقصد بیشتر کالاهای صادراتی از این شهرستان است.

رئیس گمرک مراغه با بیان اینکه مراغه، قطب تولید شیشه و کربنات سدیم در استان و کشور است، افزود: کربنات سدیم، شیشه و سولفات آمونیم بیشتر محصول صادراتی این شهرستان به خارج از کشور است.

جلال‌زاده گفت: کالاهای صادراتی از مراغه طی یک هزار و ۵۳۱ فقر گواهینامه ۳ هزار و ۳۳۶ دستگاه کامیون به خارج ارسال شده است.

وی گفت : سال گذشته از طریق گمرک مراغه برای ۲۶۲ دستگاه خودروی سواری پروانه خروج موقت صادر شده است.