صادرات ۹۰ درصد محصولات شرکت پارا پلاستیک جلفا ارس
صادرات ۹۰ درصد محصولات شرکت پارا پلاستیک جلفا ارس

صادرات ۹۰ درصد محصولات شرکت پارا پلاستیک جلفا ارس رئیس هیات مدیره شرکت پارا پلاستیک جلفا ارس با اشاره به صادرات حدود ۹۰ درصد محصولات شرکت پارا پلاستیک جلفا ارس گفت: این شرکت با حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت و سرمایه گذاری ۱۰۰ درصد خارجی در زمینه تولید مواد پلیمری از جمله پاکت های سیمان […]

صادرات ۹۰ درصد محصولات شرکت پارا پلاستیک جلفا ارس

رئیس هیات مدیره شرکت پارا پلاستیک جلفا ارس با اشاره به صادرات حدود ۹۰ درصد محصولات شرکت پارا پلاستیک جلفا ارس گفت: این شرکت با حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت و سرمایه گذاری ۱۰۰ درصد خارجی در زمینه تولید مواد پلیمری از جمله پاکت های سیمان و کیسه های جامبوبگ فعالیت می کند.

احمد شکسته‌بند در حاشیه نمایشگاه ارس اکسپو ۲۰۲۳ُ با بیان اين که نزدیک به ۵۰ هزار یورو برای این شرکت سرمایه گذاری شده است، افزود: در حال حاضر حدود ۸۰۰ نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: حدود ۹۰ درصد محصولات تولیدی این شرکت به کشورهای خارجی اعم از آذربایجان، قزاقستان، گرجستان و روسیه و حتی به کشورهای اروپایی نیز صادر می شود.

رئیس هیات مدیره شرکت پارا پلاستیک جلفا ارس با اشاره به اهمیت بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا برای تولید محصولات گفت: به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت، زمان ماندگاری محصولات نسبت به تولیدات مشابه چهار برابر است.

وی افزود: نخ های کشاورزی، کیسه های جامبوبگ، پاکت های سیمان و انواع نخ های مورد استفاده در صنعت پلیمر از جمله محصولات تولیدی این شرکت صنعتی است.