صحبت های خمز بعد از بازی با ملوان بندر انزلی
صحبت های خمز بعد از بازی با ملوان بندر انزلی

خمز در نشست خبری بعد بازی مقابل ملوان،نبض بازی دست ما بود/ داور ۴۰ ثانیه زودتر در سوتش دمید سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: نبض بازی دست ما بود و از عملکرد شاگردانم رضایت دارم. پاکو خمز در نشست خبری خود بعد از بازی مقابل ملوان، اظهار داشت: همان‌طور که انتظار داشتیم، بازی سختی بود، […]

خمز در نشست خبری بعد بازی مقابل ملوان،نبض بازی دست ما بود/ داور ۴۰ ثانیه زودتر در سوتش دمید

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: نبض بازی دست ما بود و از عملکرد شاگردانم رضایت دارم.

پاکو خمز در نشست خبری خود بعد از بازی مقابل ملوان، اظهار داشت: همان‌طور که انتظار داشتیم، بازی سختی بود، ولی من از بازیکنانم راضی هستم؛ چراکه کنترل بازی دست ما بود و توپ را سریع به گردش درمی‌آوردیم. روی یک اشتباه توپ را از دست دادیم و حریف از تک موقعیت استفاده کرد.

ما به خوبی به بازی برگشتیم و مقابل تیم جنگنده‌ای مثل ملوان در این شرایط استادیوم به گل دست یافتیم.وی در رابطه با چمن استادیوم، گفت: من از مهمان‌نوازی باشگاه ملوان تشکر می‌کنم. چمن این استادیوم یکی از بهترین چمن‌های ایران است و امیدوارم سایر باشگاه‌ها هم در این زمینه از ملوان پیروی کنند.سرمربی تراکتور تأکيد کرد: من در خصوص پنالتی و داوری اظهارنظر نمی‌کنم همان‌طور که داور پنالتی گرفت، ۴۰ ثانیه قبل از این‌که وقت‌های تلف شده به پایان برسد و درحالی که چهار بازیکن ما در حمله بودند، سوت پایان بازی را زد.

وی در رابطه با نبود VAR در لیگ ایران، توضیح داد: VAR مهم‌ترین چیز در فوتبال نیست امکانات مهم‌تری وجود دارد که باید ایجاد شود. همگی باید برای ایجاد امکانات و بهتر شدن فوتبال ایران کمک کنیم. 

خمز در خصوص دلایلش برای حضور در فوتبال ایران، توضیح داد: باشگاه تراکتور پیشنهاد جذابی داشت و من پروژه این باشگاه را پسندیدم و برای موفقیت به ایران آمده‌ام.خمز در پاسخ به این سؤال که آیا سرمربی گری تیم‌ملی ایران را می‌پذیرید؟ بیان کرد: فکر می‌کنم من در بهترین باشگاه ایران هستم و خوشحالم که این‌جا حضور دارم؛ هم‌چنین تیم‌ملی هم مربی بسیار خوبی دارد.

باشگاه تراکتور امکانات لازم را برایم فراهم کرده و همواره رفتار محترمانه‌ای با من دارند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تصمیم داور مبنی بر زود تمام کردن بازی به ضرر تراکتور شد؟ گفت: ما تصمیم گرفتیم راجع به داوری صحبت نکنیم.

داوری در یک بازی به نفع تیم‌ها و در بازی دیگر به ضررشان است. وقتی هر دوطرف از داوری ناراضی هستند، پس اتفاقاتی بوده است.

ما سعی می‌کنیم برای ارتقای سطح داوری کمک کنیم.