صحت انتخابات ۱۰ حوزه انتخابیه در آذربایجان شرقی تایید شد
صحت انتخابات ۱۰ حوزه انتخابیه در آذربایجان شرقی تایید شد

صحت انتخابات ۱۰ حوزه انتخابیه در آذربایجان شرقی تایید شد تایسیز نیوز- رئیس ستاد نظارت بر انتخابات آذربایجان شرقی و رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان آذربایجان شرقی اعلام کرد: صحت انتخابات ۱۰حوزه از ۱۳ حوزه انتخابیه در آذربایجان شرقی تایید شد و به زودی نتیجه سه حوزه دیگر نیز مشخص می شود. صمد […]

صحت انتخابات ۱۰ حوزه انتخابیه در آذربایجان شرقی تایید شد

تایسیز نیوز- رئیس ستاد نظارت بر انتخابات آذربایجان شرقی و رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان آذربایجان شرقی اعلام کرد: صحت انتخابات ۱۰حوزه از ۱۳ حوزه انتخابیه در آذربایجان شرقی تایید شد و به زودی نتیجه سه حوزه دیگر نیز مشخص می شود.

صمد عزیزی اظهار کرد: انتخابات در آذربایجان شرقی در کمال سلامت برگزار شد و امروز انتخابات در حوزه های انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر، سراب، شبستر، کلیبر، خداآفرین، هوراند، مراغه و عجب شیر، مرند و جلفا، ملکان و لیلان، میانه، هشترود و چاراویماق و ورزقان تایید شدند.

وی یادآور شد: حدود یازده هزار و ۵۰۰ نفر در شبکه نظارت بر انتخابات در آذربایجان شرقی در سه هزار و ۲۳۱ شعب اخذ رای استان بر فرآیند دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات خبرگان رهبری نظارت کردند.

به گزارش تایسیز نیوز، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان یازدهم اسفند برگزار شد.

آذربایجان شرقی ۱۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی و پنج نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

از ۱۹ کرسی یاد شده در آذربایجان شرقی ۱۳ کرسی تعیین تکلیف و منتخبان مجلس شورای اسلامی مشخص شدند و برای تعیین چهار نماینده باقی مانده در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر هشت نماینده در دور دوم با یکدیگر رقابت می کنند، در این حوزه روح الله متفکر آزاد و مسعود پزشکیان مجدد به مجلس راه یافتند.

انتخابات در شهرستان های میانه و شبستر نیز به دور دوم کشیده شد.