صداهایی که همیشه تنها می مانند !
صداهایی که همیشه تنها می مانند !

صداهایی که همیشه تنها می مانند ! مهدی حافظ زاده درخواست فرزند سردار دلها شهید سلیمانی از مسئولین نسبت به حذف ردیف بودجه بنیاد مکتب حاج قاسم که از سوی دولت برای سال آینده پیشنهاد شده نشانگر شجاعت است و یک بار دیگر اثبات شد برای ماندگار شدن در تاریخ ایران زمین نیازمند داشتن سهمی […]

صداهایی که همیشه تنها می مانند !

مهدی حافظ زاده

درخواست فرزند سردار دلها شهید سلیمانی از مسئولین نسبت به حذف ردیف بودجه بنیاد مکتب حاج قاسم که از سوی دولت برای سال آینده پیشنهاد شده نشانگر شجاعت است و یک بار دیگر اثبات شد برای ماندگار شدن در تاریخ ایران زمین نیازمند داشتن سهمی از بیت المال نیست .

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور اسبق کشورمان در سال ۹۰ از تخصیص و تصویب بودجه کلان به برخی نهادها توسط مجلس وقت که به گفته او معلوم نیست چه سودی به کشور داشتند انتقاد کرده بود و تا آن زمان او اولین مقام ارشدی بود که از دست اندازی به بیت المال انتقاد شدید کرده بود .
حال نامه فرزند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را باید فصل جدیدی از لزوم بازنگری و دقت در بودجه نویسی کشور تلقی کرد. در حالیکه تعداد فقرا در کشور ثروتمند ایران همه ساله بیشتر و بیشتر می شود تخصیص بودجه های میلیاردی به بسیاری از نهادها مورد نقد و سئوال عموم ملت قرار گرفته است .
آنجا که فردی چون سرکار خانم زینب سلیمانی اولویت بودن بودجه برای رفع محرومیت کشور آنهم در شرایط کنونی را از بسیاری بودجه نویس و قانونگذار بهتر درک کرده و اینچنین واکنش نشان داده جامعه بی صبرانه منتظر عکس العمل دیگر مسئولین نهادهایی خاص که از بیت المال هزاران میلیارد پول می گیرند هست و اینکه آنان چقدر شرایط کنونی کشور را درک خواهند کرد ؟!

آنچه مشخص است از ۹ سال گذشته که احمدی نژاد رویه بودجه دادن به برخی نهادها را اشتباه دانسته تا کنون این مساله مورد توجه هیچ یک از دولت ها و مجالس نبوده و اقدامی برای اصلاح آن نشده و شاید فرزند شهید سلیمانی اولین و آخرین فردی باشد که از قبول بودجه خودداری کرده است .