صداوسیما و استفاده ابزاری از احساسات پرستاران !
صداوسیما و استفاده ابزاری از احساسات پرستاران !

صداوسیما و استفاده ابزاری از احساسات پرستاران ! مهدی حافظ زاده گزارش صداوسیما که در آن پرستاری با گریه و تمنا از مردم می خواهد در ایام کرونایی به مسافرت نروند اوج ناشیگری رسانه ملی در حل مشکلات اجتماعی رانشان داد‌ .به راستی آیا راه و روشی بهتر به عقل کارگردانان و تهیه کننده های […]

صداوسیما و استفاده ابزاری از احساسات پرستاران !

مهدی حافظ زاده

گزارش صداوسیما که در آن پرستاری با گریه و تمنا از مردم می خواهد در ایام کرونایی به مسافرت نروند اوج ناشیگری رسانه ملی در حل مشکلات اجتماعی رانشان داد‌ .
به راستی آیا راه و روشی بهتر به عقل کارگردانان و تهیه کننده های رسانه ملی نرسیده بود که این پرستار زحمت کش را داخل اتوبوس برده و از احساسات پاکش استفاده ابزاری کرده اند ؟!
ماه هاست صداوسیما با نشان دادن گریه و التماس پرستاران و کادر درمان بیمارستانها از مردم می خواهد کرونا را جدی بگیرند که این روش تاکنون تاثیر گذار نبوده و رسانه ملی بازهم روش غلط اطلاع رسانی خود را ادامه می دهد.
راه اصلی شکست کرونا در هیات دولت و دردستان جناب رییس جمهور نهفته است.
ای کاش گزارشگران صداوسیما یک بار هم که شده از ربیس جمهور سوال کنند چرا مقتدرانه جلوی مسافرت عده ای از مردم نفهم را نمی گیرند واینکه چرا دولت اقتدار و تدبیری برای شکست کرونا ندارد. اگر این سوال به عنوان مطالبه ملی  از جناب روحانی پرسیده شود از فردایش اقدام عملی شکست کرونا شروع خواهد شد.