صفه جنوبی مقبره‌الشعرا به بهره برداری می‌رسد
صفه جنوبی مقبره‌الشعرا به بهره برداری می‌رسد

همزمان با عید غدیرخم؛ صفه جنوبی مقبره‌الشعرا به بهره برداری می‌رسد مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز از افتتاح و بهره‌برداری از صفه جنوبی مجموعه فرهنگی و گردشگری مقبره‌الشعرا همزمان با عید سعید غدیرخم خبر داد. به گزارش تایسیز نیوز حسین منیری‌فر در گفتگو با شهریار اظهار کرد: همزمان با اجرای صفه جنوبی مقبره‌الشعرا، پارک مقبره‌الشعرا […]

همزمان با عید غدیرخم؛

صفه جنوبی مقبره‌الشعرا به بهره برداری می‌رسد

صفه جنوبی مقبره‌الشعرا به بهره برداری می‌رسد

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز از افتتاح و بهره‌برداری از صفه جنوبی مجموعه فرهنگی و گردشگری مقبره‌الشعرا همزمان با عید سعید غدیرخم خبر داد.

به گزارش تایسیز نیوز حسین منیری‌فر در گفتگو با شهریار اظهار کرد: همزمان با اجرای صفه جنوبی مقبره‌الشعرا، پارک مقبره‌الشعرا با ۵ هزار مترمربع مساحت و سنگفرش معابر پیرامون این مجموعه به مساحت ۱۲ هزار مترمربع و با اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال در دست اجرا است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز با اشاره به پیشرفت فیزیکی پروژه کفسازی صفه جنوبی مقبره‌الشعرا افزود: پروژه کفسازی صفه جنوبی مقبره‌الشعرا با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست تکمیل بوده و همزمان با عید بزرگ غدیرخم به به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به مشخصات پروژه کفسازی صفه جنوبی مقبره‌الشعرا اعلام کرد: این پروژه با ۲۵۰۰ مترمربع مساحت و ۴۰ میلیارد تومان هزینه در دست تکمیل بوده و با اجرای آن خطر سازه‌ای مقبره‌الشعرا رفع و ورود گردشگران به داخل مجموعه نیز تسهیل می‌یابد.

منیری‌فر اضافه کرد: اشعار استاد شهریار نیز در ورودی این مجموعه به صورت کاشی‌کاری نصب می‌شود.

ی با اشاره به بهره‌برداری از صفه شمالی مجموعه فرهنگی و تاریخی مقبره‌الشعرا خاطرنشان کرد: ضلع شمالی این مجموعه شهریور سال گذشته با هشت هزار مترمربع مساحت و با هزینه ۲۵ میلیارد تومان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده بود که با بهره برداری از صفه جنوبی و همچنین پارک و سنگفرش محوطه، شاهد استقبال گردشگران از مجموعه تاریخی فرهنگی مقبره الشعرا خواهیم بود.