ضرورت تدوین نقشه راهی برای رفع موانع و مشکلات بخش خصوصی
ضرورت تدوین نقشه راهی برای رفع موانع و مشکلات بخش خصوصی

ضرورت تدوین نقشه راهی برای رفع موانع و مشکلات بخش خصوصی به گزارش تایسیز آذربایجان رئیس اتاق بازرگانی تبریز گفت: دولت باید بر مبنای مسائل و مشکلات فعالان بخش خصوصی نقشه راه تدوین کند. یونس ژائله عصر امروز در آیین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردها، توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ارس با بیان اين که در […]

ضرورت تدوین نقشه راهی برای رفع موانع و مشکلات بخش خصوصی

به گزارش تایسیز آذربایجان رئیس اتاق بازرگانی تبریز گفت: دولت باید بر مبنای مسائل و مشکلات فعالان بخش خصوصی نقشه راه تدوین کند.

یونس ژائله عصر امروز در آیین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردها، توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ارس با بیان اين که در منطقه آزاد ارس زمین با نرخ های بسیار بالایی به سرمایه گذاران واگذار می شود، افزود: نرخ بالای زمین موجب کاهش انگیزه سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری شده است.

وی با انتقاد از مسائل و مشکلاتی که در منطقه آزاد ارس وجود دارد، گفت: عدم ارائه مجوز برای تأسیس بانک خصوصی، مشکلات واردات کالا، وجود کمیته های متعدد برای بررسی محموله ها و بروکراسی اداری از جمله مواردی است که به دلیل نبود شفافیت در امور مختلف ایجاد شده است.

رئیس اتاق بازرگانی تبریز با بیان این که باید در حوزه اقتصادی یک تحرک اساسی اتفاق بیفتد، اظهار کرد: در بسیاری از حوزه ها پیشرفت های خوبی داشتیم ولی اکنون در مسائل اقتصادی و امنیت غذایی مشکل داریم که این موارد نیز با تبیین مشکلات فعالان بخش خصوصی و برنامه ریزی های مدون قابل حل است.

وی با اشاره به این که در حال حاضر نقشه راهی برای فعالیت های اقتصادی نداریم، افزود: رفع موانع و مشکلات فعالان اقتصادی نیاز به یک برنامه ریزی جامع دارد.