طعنه‌ نماینده دادستان به هادی رضوی در چهارمین جلسه دادگاه پرونده فساد بانک سرمایه، قهرمانی نماینده دادستان به بیان روش های پول شویی محمد امامی پرداخت و گفت: وثیقه مصوب را امامی تامین می کرد و این تسهیلات ۱۳ دست چرخیده! تسهیلات تا به حساب آقای رضوی بیاید، از حساب فلان شخص به حساب دختر […]

طعنه‌ نماینده دادستان به هادی رضوی

در چهارمین جلسه دادگاه پرونده فساد بانک سرمایه، قهرمانی نماینده دادستان به بیان روش های پول شویی محمد امامی پرداخت و گفت: وثیقه مصوب را امامی تامین می کرد و این تسهیلات ۱۳ دست چرخیده! تسهیلات تا به حساب آقای رضوی بیاید، از حساب فلان شخص به حساب دختر ۱۴ ساله کارپرداز آقای امامی به حساب باران تجارت که مربوط به کارتن خواب‌هاست و پس از آن به حساب شیرخوارگاه از بستگان محمد امامی ارسال می‌شده و دوباره به حساب یک دختر ۱۴ ساله و به حساب‌های دیگر می‌رفته و تمامی اینها معنای پولشویی حرفه‌ای را دارد.

بازیگر اصلی میدان تهاترها با بانک سرمایه امامی بوده است. دلاویز و امامی لیست بدهکاران کلان بانک سرمایه را داشتند و دنبال کارچاق کنی در صندوق ذخیره و بانک سرمایه بودند. احسان دلاویز با کمک آن فرد صاحب منصب سیدمحمد امامی را پشتیبانی می‌کرد تا اهداف خود را اجرا کنند.

در این هنگام هادی رضوی خطاب به نماینده دادستان گفت: آیا این موضوع به من ربط دارد؟

نماینده دادستان پاسخ داد: شما به خودت نگیر!

قهرمانی خطاب به رسانه ها گفت: این موضوع به رضوی ربطی ندارد.