طلسم ۳۲۷ روزه تراکتور پابرجا ماند.
طلسم ۳۲۷ روزه تراکتور پابرجا ماند.

❌طلسم ۳۲۷ روزه تراکتور پابرجا ماند. 🔸تراکتور نزدیک به ۱۱ ماه است که نتوانسته در دیدارهای خارج از خانه پیروز شود. 🔸در نخستین دیدار هفته دوم، تیم های نساجی و تراکتور در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک_یک به پایان رسید تا دو تیم امتیازها را تقسیم کنند. […]

❌طلسم ۳۲۷ روزه تراکتور پابرجا ماند.

🔸تراکتور نزدیک به ۱۱ ماه است که نتوانسته در دیدارهای خارج از خانه پیروز شود.

🔸در نخستین دیدار هفته دوم، تیم های نساجی و تراکتور در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک_یک به پایان رسید تا دو تیم امتیازها را تقسیم کنند.

🔸این بازی، به روند ناکامی‌های تراکتور در بازی های خارج از خانه در لیگ برتر ادامه داد. آنها آخرین بار ۳۲۷ روز پیش و در تاریخ ۷ دی ۹۸ در زمین پیکان موفق شدند میزبان خود را با نتیجه ۳بر۲ شکست دهند و پس از آن در دیدار مقابل میزبانان خود ناکام بودند.

🔸تراکتور از آن روز به بعد، در زمین تیم های پیروزی، پارس جنوبی، فولاد شکست خورد و مقابل میزبانان خود یعنی تیم های گل گهر سیرجان، استقلال، شهرخودرو، شاهین بوشهر به تساوی رسیده بود و دیروز نیز در برابر نساجی و در قائمشهر، به نتیجه ای بهتر از تساوی دست پیدا نکرد.

🔸تراکتور در هفته چهارم باید به رفسنجان سفر کند تا در مقابل مس قرار گیرد و باید دید شاگردان منصوریان بالاخره در آن مسابقه می توانند در خارج از تبریز به پیروزی برسند یا این روند منفی همچنان ادامه دار خواهد بود.