عباس‌زاده: دوست دارم بازهم به پرسپولیس گل بزنم
عباس‌زاده: دوست دارم بازهم به پرسپولیس گل بزنم

عباس‌زاده: دوست دارم بازهم به پرسپولیس گل بزنم/ خمز از نظر فنی بی‌نظیر است/ فوتبالم را مدیون تراکتور هستم مهاجم تیم فوتبال تراکتور گفت: اگر مقابل پرسپولیس فرصت بازی به دست بیاورم، دوست دارم بازهم گلزنی کرده و دل مردم آذربایجان را شاد کنم. «محمد عباس‌زاده» در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور، در خصوص […]

عباس‌زاده: دوست دارم بازهم به پرسپولیس گل بزنم/ خمز از نظر فنی بی‌نظیر است/ فوتبالم را مدیون تراکتور هستم

مهاجم تیم فوتبال تراکتور گفت: اگر مقابل پرسپولیس فرصت بازی به دست بیاورم، دوست دارم بازهم گلزنی کرده و دل مردم آذربایجان را شاد کنم.

«محمد عباس‌زاده» در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور، در خصوص شرایط تراکتور در آستانه بازی با پرسپولیس، اظهار داشت: پس از حضور آقای خمز، سبک بازی تیم عوض شده و فوتبال بهتر و تهاجمی‌تری به نمایش می‌‌گذاریم؛ در مجموع می‌توان گفت، به انسجام تیمی دست یافته‌ایم و خیلی راحت بازی می‌کنیم.

باتوجه به نتایج خوب تیم در نیم فصل دوم، با انگیزه و انرژی بالا به مصاف پرسپولیس می‌رویم.وی با تأکید بر اینکه کار کردن با خمز لذت بخش است، توضیح داد: آقای خمز از نظر فنی بی‌نظیر است و نیازی به تعریف من ندارد. همچنین ایشان با انرژی بسیار بالا در تمرینات حاضر می‌شود که این کار، انگیزه بازیکنان را مضاعف می‌کند.

عباس‌زاده در رابطه با میزان آمادگی‌اش، بیان کرد: حدود پنج هفته مصدوم بودم که با تلاش کادر پزشکی تیم، حدود سه هفته است به آمادگی کامل دست یافته‌ام و سرمربی تیم هر موقع صلاح بداند، بازی خواهم کرد. اینکه ۱ دقیقه بازی کنم و یا ۹۰ دقیقه، فرقی ندارد؛ چرا که موفقیت تراکتور مهم‌تر از همه چیز است.

وی با بیان اینکه رویارویی تراکتور و پرسپولیس همواره حساسیت بالایی دارد، گفت: می‌خواهیم با انجام بازی خوب، پرسپولیس را همچون بازی رفت شکست دهیم.

من در تمامی بازی‌ها انگیزه بالایی دارم و اگر فرصت بازی به دست بیاورم، دوست دارم بازهم گلزنی کرده و دل مردم آذربایجان را شاد کنم.

عباس‌زاده در خصوص رقابتش با «رضا اسدی» برای کسب عنوان آقای گل لیگ برتر، توضیح داد: من و رضا اسدی در کنار هم تلاش می‌کنیم تا بهترین گلزن لیگ، از تیم ما باشد، اگر رضا این عنوان را کسب کند، خیلی خوشحال می‌شوم. همچنین مطمئن هستم که «ریکاردو آلوز» عنوان بهترین پاسور لیگ ایران را به دست می‌آورد؛ آلوز بازیکن باکیفیتی است. وی تأکید کرد: کسب عناوین فردی لذت بخش است، اما موفقیت تراکتور و خوشحالی هواداران مهم‌تر از هر اتفاق دیگری است.

مهاجم تراکتور در بخش دیگری از اظهاراتش با تأکید بر اینکه تراکتور بهترین امکانات را در بین تیم‌های ایرانی دارد، گفت: من همیشه به بازیکنان جوان تیم می‌گویم که قدر این امکانات را بدانید، حضور در تیم‌های زیادی را تجربه کرده‌ام؛ هیچ کدام امکانات و شرایط تراکتور را ندارند. امسال وضعیت باشگاه از هر لحاظ عالی است و جا دارد از آقای زنوزی تشکر کنم.

به نظرم آقای زنوزی مرد فراموش نشدنی ورزش آذربایجان است و اگر امثال ایشان در فوتبال ایران بودند، لیگ ما در آسیا حرف اول و آخر را می‌زد.وی خطاب به هوادران تراکتور، گفت: چندان علاقه‌ای به مصاحبه ندارم و همیشه سعی می‌کنم تمرکزم روی بازی‌ها باشد.

محمد عباس‌زاده اهل تزویر و دروغ نیست و هر حرفی که می‌زنم، عین واقعیت است.

با صراحت می‌گویم چند سالی است که فوتبالم را مدیون تراکتور هستم.

شما هواداران به من کمک کردید تا بار دیگر توانایی‌هایم را در فوتبال ایران نشان دهم، با لطفی که داشتید و با تشویق‌هایتان به من انرژی و انگیزه دادید.

خیلی خوشحالم که اینجا حضور دارم و از صمیم قلب عاشق‌تان هستم. شما خیلی با مرام هستید.